فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات سپاه ناحیه همدان در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد

توزیع ۲۰۰ بسته ‌معیشتی بین تاکسیرانان آسیب دیده از کرونا در همدان

فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات سپاه ناحیه همدان از توزیع ۲۰۰ بسته ‌معیشتی در قالب حواله به رانندگان تاکسی که در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا آسیب دیده‌اند، خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۹۷۸۸
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

توزیع ۲۰۰ بسته ‌معیشتی بین تاکسیرانان آسیب دیده از کرونا در همدانامیر ترکاشوند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با مواسات و همدلی ملت شریف ایران اسلامی در ایام شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: از زمانی که این موضوع توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شد بسیج ادارات و کارخانجات نیز همچون تمامی حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج اولویت خود را به انجام این امر اختصاص داد.

وی افزود: در این راستا کمک‌های خوبی برای نیازمندان جمع‌آوری شد و در این مرحله نیز هدف ما تاکسیرانان آسیب دیده از کرونا بود.

فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: در این مرحله از رزمایش با همکاری شهرداری و سازمان تاکسیرانی تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی، هر کدام به ارزش ۲۵۰ هزار تومان تهیه و به صورت حواله توزیع و از فروشگاه‌های رفاه تحویل رانندگان شد.

وی افزود: طبق رصدهای صورت گرفته ۵۸۸ راننده تاکسی چهار نفره که از وضعیت زندگی خوبی برخوردار نیستند شناسایی شده که در این مرحله به ۲۰۰ نفر بسته‌های معیشتی تقدیم شد و در مرحله‌های بعدی نیز به مابقی افراد از این بسته‌ها تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار