رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور گفت: در حال حاضر ۲۰۰ هزار منجی نجات غریق در سطح کشور فعالیت می‌کنند که در راستای نجات هم‌نوعان خویش در تلاش هستند.
کد خبر: ۹۲۵۰۰۹۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸

۲۰۰ هزار نجات غریق در کشور فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، ایخان نوری صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با هیئت نجات غریق استان اردبیل اظهار داشت: فدراسیون نجات غریق هم‌اکنون علاوه ‌بر خود کشور در سطح جهانی نیز از جایگاه بسیار بالا و ویژه‌ای برخوردار است.

وی از موفقیت‌های فدراسیون نجات غریق کشور خبر داد و افزود: ماه گذشته کرسی توسعه نجات غریق در جهان نیز به فدراسیون نجات غریق ایران سپرده شد که در جای خود اهمیت ویژه و ممتازی برای کشور دارد و باید برای موفقیت در این کار تلاش کنیم.

نوری فعالیت‌های منجیان نجات غریق را بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد: در حال حاضر 200 هزار منجی نجات غریق در سطح کشور فعالیت می‌کنند که در راستای نجات هم‌نوعان خویش در تلاش هستند.

رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های ما پیشگیری است بیان کرد: باید برای جلوگیری از حوادث غرق شدن منجیان در نخستین گام برای پیشگیری از این چنین حوادثی در مناطق مختلف کشور به‌ویژه در چنین مواقعی که استخرها بسته است و مردم به آب‌های آزاد روی می‌آورند اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به دوره‌های آموزشی فدراسیون نجات غریق و غواصی اظهار کرد: همچنین یکی از مباحث و موضوعات مهم در این راستا آموزش است که برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های مختلف آموزشی نیز در دستور کار فدراسیون است.

ارسال نظرات