سعید زعفری هشجین
معاون وزیر صمت در اردبیل:

زیرساخت‌های لازم برای توسعه مجموعه گردشگری پل معلق هیر تامین شود

با هماهنگی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی مربوطه در استان اردبیل زیرساخت‌های لازم برای توسعه مجموعه گردشگری پل معلق شهر هیر باید تامین شود.
کد خبر: ۹۲۵۰۱۰۲
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱

زیرساخت‌های لازم برای توسعه مجموعه گردشگری پل معلق هیر تامین شود

به گزا،ش  خبرگزاری بسیج از اردبیل ، عباس تابش در بازدید از پل معلق شهر هیر اظهار داشت: پل معلق شهر هیر به دست توانمند مهندسان ایرانی ساخته شده و در نوع خود جاذبه بکر و بی‌ نظیری است.

وی افزود: ظرفیت گردشگری استان اردبیل بسیار بالا است و نمود این امر مجموعه گردشگری پل معلق شیشه‌ای هیر است که گردشگرانی را از جای جای دنیا در خود جای داده است.

تابش تصریح کرد: پل معلق شهر هیر باعث ایجاد اشتغال‌زایی برای جوانان در منطقه شده است و اینکه اولویت اشتغال با افراد توان مالی کم و منطقه بوده بسیار ارزشمند و قابل تحسین است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: ابتکار مهندسان و سرمایه‌گذاران پل معلق شیشه‌ای شهر هیر قابل تحسین است که در دل کوه و صخره و سنگ پروژه‌ای بی‌نظیر ایجاد کردند.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اظهار کرد: مسئولان استان اردبیل باید برای تکمیل زیرساخت‌های پروژه پل معلق هیر از جمله راه و پارکینک سنگ تمام بگذارند و هر چه سریع‌تر نسبت به ساماندهی راه مجموعه اقدام کنند.

تابش گفت: مدیران و سرمایه‌گذاران با راه‌اندازی پل معلق هیر در مدت کوتاه توان و اراده خود را نشان دادند و حالا باید مسئولان به صورت عملی جاده ورودی مجموعه پل هیر و زیرساخت‌های این مجموعه را تکمیل کنند.

وی ادامه داد: شهر هیر دیگر به‌عنوان قطب مهم گردشگری در کشور محسوب شده و باید زیرساخت‌های لازم خدمات‌دهی به گردشگران در این شهر فراهم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار