۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان توسط سپاه استان بوشهر احداث شد

احمد لطفی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با بیان اینکه ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی مددجویی توسط سپاه استان ساخته شد گفت: از این تعداد ۵۰۰ واحد آن تحویل شد و ۲۰۰ واحد دیگر تا ۲ ماه آینده تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۰۲۲۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، احمد لطفی با بیان اینکه نهضت مسکن‌سازی ویژه نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد با همکاری خیران و نهاد‌ها آغاز شده است اظهار داشت: در این راستا ساخت بیش از ۳ هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر با تعامل و هماهنگی خیران و نهاد‌های انقلابی از جمله بسیج سازندگی، منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) طراحی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از یک‌هزار واحد مسکونی به نیازمندان در نقاط مختلف استان بوشهر تحویل شده است گفت: ۷۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد توسط سپاه استان بوشهر عملیات ساخت آن آغاز که ۵۰۰ واحد آن تحویل شده و ۲۰۰ واحد دیگر تا ۲ ماه آینده تکمیل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهربا اشاره به ساخت ۶۷۱ واحد مسکونی در روستا‌های استان بوشهر توسط منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: واحد‌های مسکونی یاد شده در شهرستان‌های مختلف استان با زیربنای ۵۰ مترمربع ساخته و تحویل افراد مددجو شده است.

لطفی از ساخت یک‌هزار واحد مسکونی دیگر خبر داد و خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده یک‌هزار واحد مسکونی دیگر ساخته و به مددجویان بوشهری تحویل می‌شود.

وی، با تاکید بر بهره مندی همه مددجویان از مسکن گفت: با ساخت یک‌هزار واحد مسکونی دیگر، ۲ هزار واحد دیگر باید ساخته شود تا همه مددجویان به ویژه زنان سرپرست خانوار از مسکن مستقل برخوردار شوند.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار