سرکشی از دو خانواده شهید به مناسبت برگزاری « رزمایش شهدای مسلمان کُرد » + تصویر

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان در راستای برگزاری رزمایش اقتدار سپاه با نام شهدای مسلمان کُرد، از دو خانواده ی شهید کریمی و شهید شجاعی در شهرستان دیواندره سرکشی و تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۹۲۵۰۴۳۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان در دیدار با همسر شهید منصور کریمی در شهرستان دیواندره بر نقش بی بدیل مادران و همسران شهدا در تربیت موفق فرزندانی انقلابی تاکید کرد.

وی گفت: نقش بی‌بدیل مادران و همسران شهدا در تربیت موفق فرزندان انقلابی که میراث داران شایسته شهدا هستند باید بعنوان الگوی عملی در جامعه تبیین و ترویج شود.

سرکانی با بیان اینکه قطعا اجر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران کمتر از اجر جهاد و شهادت نیست خاطرنشان کرد: نقش‌آفرینی همسران شهیدان در عرصه خانواده و اداره هنرمندانه زندگی با وجود مشکلات هشت‌سال دفاع مقدس و زحمات شبانه‌روزی این تلاشگران بی‌ادعا، ولی مثبت و اثرگذار، صحنه‌های ارزشمند و باشکوهی در دفتر افتخار زنان تاریخ این سرزمین ثبت کرد، تا جایی که برخی جنبه‌های زندگی آنان می‌تواند الگو و راهنمای زندگی زنان عصر حاضر باشد.

همچنین مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان با مادر شهید حسن شجاعی در شهرستان دیواندره دیدار کرد و در پایان از این خانواده ها تجلیل بعمل آمد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات