افزایش ساخت و سازهای غیر مجاز درشهرستان ملارد/فرماندار به متخلفان هشدار داد

فرماندار ملارد به متخلفان سودجو،که مشغول ساخت و‌ساز غیر مجاز هستند،توصیه کرد:«سرمایه خود را برای این عمل هدر ندهند،زیرا که با آنها برخورد قانونی خواهد شد».
کد خبر: ۹۲۵۰۵۴۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرنگار غرب-استان خبرگزاری بسیج:سجاد برنجی فرماندار شهرستان ملارد در حاشیه بازدید میدانی در روستای« لم آباد»شهرستان ملارد،نسبت به افزایش ساخت و سازهای غیر مجاز در این شهرستان ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت:برخی از افراد اقدام به انتقال آب شرب غیرمجاز میکنند،که امروز با این موارد به صورت میدانی برخورد شد.

به گفته این مقام محلی،افراد خاطی با انشعابات غیر مجاز باعث افت فشار و‌قطعی مکرر آب در روستاها میشوند،که این امر مشکلات فروانی برای مردم روستاها و‌شهرکهای ملارد بوجود می آورد.

نماینده دولت در شهرستان ملارد،در ادامه تصریح کرد:طرح برخورد با متخلفین تاکنون در پنج روستای شهرستان به اجراء در آمده و به صورت مستمر و دقیق در سطح شهرستان با جدیدت دنبال خواهد شد.

برنجی به افراد سودجو،که مشغول ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان ملارد هستند،متذکر شد:به همه افراد متخلف که به هر نحوی در تلاشند به ساخت و ساز و‌انشعابات غیر مجاز اقدام نمایند،هشدار میدهیم تا سرمایه خود را برای این عمل هدر ندهند،چرا که با برخورد قاطع قضایی روبه رو‌خواهند شد.

انتهای پیام//

ارسال نظرات
آخرین اخبار