دبیر کانون‌های خدمت رضوی گلوگاه مطرح کرد

گلوگاه میزبان کاروان «زیرسایه خورشید»

دبیر کانون‌های خدمت رضوی گلوگاه با اشاره به میزبانی این شهرستان از سیزدهمین کاروان زیرسایه خورشید در دهه کرامت، گفت: به مناسبت دهه کرامت ۱۴ عنوان برنامه زیر سایه خورشید با محوریت محرومیت زدایی و فرهنگی همزمان با سراسر کشور در شهرستان گلوگاه بر گزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۰۶۲۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳
میلاد قدسی در گفت وگو با خبرنگار بسیج در گلوگاه، با اشاره به میزبانی این شهرستان از سیزدهمین کاروان زیرسایه خورشید در دهه کرامت، گفت: به مناسبت دهه کرامت ۱۴ عنوان برنامه زیر سایه خورشید با محوریت محرومیت زدایی و فرهنگی همزمان با سراسر کشور در شهرستان گلوگاه بر گزار می‌شود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی گلوگاه افزود: ۱۳ تیرماه بسته‌های نمک متبرک شده همزمان با سالروز ولادت امام رضا علیه‌السلام در تمامی نانوایی‌های سطح شهرستان توزیع می‌شود.

قدسی از برگزاری پویش کتابخوانی ویژه خانواده‌های خادمیاران خبر داد و اضافه کرد: مسابقات نقاشی، دلنوشته به امام رضا (ع)، دیدار با یک خانواده جانباخته ازبیماری کرونا، توزیع مرحله سوم بسته‌های غذایی در بین نیازمندان، از جمله برنامه‌هایی است که در دهه کرامت در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی گلوگاه با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۸ مبلغ یک  میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خدمات توسط دفتر خدمات رضوی شهرستان و خادمیاران رضوی گلوگاه جمع آوری و به مردم مومن شهرستان ارائه که بیشتر محوریت این خدمات در زمینه محرومیت زدایی هزینه شد، ادامه داد:: تلاش برای رفع محرومیت‌زدایی از برنامه‌های مهم آستان قدس است و تلاش در این عرصه با قوت ادامه دارد و کمک به فقرا و مستمندان از برنامه‌های مهم پیش رو است.

قدسی یادآور شد:‌با شیوع ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی، رزمایش کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور از ماه مبارک رمضان توسط دفتر خدمات رضوی شهرستان گلوگاه آغاز شد.

این خادمیار رضوی در ادامه خاطرنشان کرد:‌دفتر خدمات رضوی شهرستان گلوگاه در ابتدای سال ۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا توانست ۶ هزار ماسک با مشارکت کانون فرهنگی منجی بین الملی و بسیج خواهران شهرستان تولید و در بین شهروندان توزیع نماید.

قدسی با بیان اینکه در سطح شهرستان ۱۵۹ خادم‌یار در حال فعالیت هستند، گفت: طی ۲ مرحله ۵۰۰ بسته سبد غذایی به ارزش هر بسته ۲ میلیون ریال تهیه و در بین نیازمندان و خانواده‌های کم برخوردار جامعه شهرستان و روستای تابعه توزیع شد.

این خادمیار ضوی با بیان اینکه در ماه رمضان به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان اطعام دهی به صورت جمعی وجود نداشت، افزود: ۱۲۰۰ پرس غذای گرم توسط خیرین وخادم یاران کانون‌های محلی شهرستان گلوگاه طبخ و در میان خانواده‌های محروم شهرستان در شب ۲۳ ماه مبارک رمضان توزیع شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها