ورود پیکر ۱۹۲ تن از شهدای دفاع مقدس به کشور

پیکرهای مطهر ۱۹۲ تن از شهدای دوران دفاع مقدس صبح امروز از مرز شلمچه وارد کشور شدند.
کد خبر: ۹۲۵۰۷۰۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ، پیکرهای مطهر ۱۹۲ شهید دوران دفاع مقدس از جمله شهید نسیم افغانی لحظاتی قبل از طریق مرز شلمچه وارد کشور شدند‌.

 این شهدا چندی پیش با تلاش گروه‌های تفحص شهدا در خاک عراق کشف و برخی از آنان شناسایی شده‌اند.
در این مراسم که سید محمدباقرزاده فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح نیز حضور داشت، انتقال پیکر‌های شهدای تفحص شده با توجه به شیوع ویروس کرونا بدون استقبال مردمی برگزار شد.
چندی پیش سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین طی یک ویدئو درخواستی را برای شناسایی یک شهید افغانستانی دوران دفاع مقدس عنوان کرد. او اعلام کرد در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدای گلگون‌کفن دفاع مقدس، اخیراً شهید والامقامی از اتباع کشور افغانستان به‌ نام «نسیم افغانی»، فرزند میرزا محمد، 31 ساله به شماره پلاک CG519_396 اعزامی از لشکر 5 نصر خراسان در منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص و شناسایی شده است. اما با توجه به پیگیری‌های به‌ عمل‌ آمده، نشانی جدیدی از محل سکونت خانواده معظم این شهید عزیز به دست نیامده است. از مردم درخواست شد تا در صورت اطلاع از محل سکونت خانواده شهید در ایران یا افغانستان، مراتب را به کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح منعکس کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار