برگزاری مراسم میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) در دیلم

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت مراسم جشن و سرور در جوار گلزار شهداء گمنام شهرستان دیلم برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۰۹۳۷
|
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
در شب تولد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با رعایت پروتکل های بهداستی در شهرستان دیلم برگزار گردید.
 به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها و آغاز دهه کرامت مراسم جشن و سرور در جوار گلزار شهداء گمنام شهرستان دیلم برگزار شد.

سخنران این مراسم حجت الاسلام موسوی معرفت و شناخت را پایه‌ی دین و اعتقاد دانست و اظهار داشت: ایمانی که از روی شناخت به آن عقیده و مسلک ایجاد شود، به مراتب ارزشمندتر و پایدارتر می‌باشد و حتی ارزش اعمال فرد را چندین برابر می‌کند.

وی ادامه داد: ما مسلمانان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام میبایست از روی اعتقاد و ایمان واقعی پیرو مکتب اهل بیت و معصومین علیهم السلام باشیم.
 
در شب تولد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با رعایت پروتکل های بهداستی در شهرستان دیلم برگزار گردید.

حجت الاسلام موسوی درباره پاداش زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) با نقل روایتی از امام رضا علیه السلام گفت: مَنْ زارَها عارِفاً بِحَقِّها فَلَهُ الْجَنَّةُ؛ هر کس او را در حالی زیارت کند که به حق او آگاه باشد، بهشت پاداش اوست.

این سخنران مذهبی همچنین در باره دهه کرامت و اهمیت آن اظهار بیان کرد: دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا می‌باشد.

وی افزود: این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است، دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفا‌های کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

موسوی ادامه داد: مهر و وفایی که خوهر مهربان و دلداده را به هجرت وادار نموده و غربت، بیماری را برای او آسان کرده است.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج  گفت: تمام مفاهیم سازنده‌ای که ما در فرهنگ اسلامی داریم در این دهه تداعی می‌شوند چرا که حرم حضرت معصومه و امام رضا کانون دعا و قرآن و نیایش است.

مولودی خوانی در وصف حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، اجرای گروه سرود نوجوانان موسسه قرآنی سبحان و نورافشانی حرم شهدا گمنام از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار