خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
سردار حبیبی با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضائیه گفت: کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت‌گستری، خدمتی بس ارزشمند است و آنگاه که این خدمت سترگ در مسیر خدایی و مطابق با احکام و تعالیم دین مبین اسلام باشد، در حقیقت تلاشی الهی است که رنگ و نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد.
کد خبر: ۹۲۵۱۲۶۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس در جمع خبرنگارن گفت: هفته اول تیرماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت آیت‌الله شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که بنا به تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضائی کشور، هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

وی افزود: قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران از ارکان اساسی نظام اسلامی به شمار می‌آید که همواره با بهره‌گیری از شرع مقدس اسلام و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نقشی مؤثر در پاسداری از ارزش‌ها و کرامت انسانی شهروندان ایفا کرده و در این راستا نیز یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت اسلامی کرده است.

حبیبی بیان كرد: کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت‌گستری، خدمتی بس ارزشمند است و آنگاه که این خدمت سترگ در مسیر خدایی و مطابق با احکام و تعالیم دین مبین اسلام باشد، در حقیقت تلاشی الهی است که رنگ و نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که خداوند متعال خود بزرگ دادگر و عادل است و دادگاه عدلش عالمیان را فراگیر.

فرمانده نیروی انتظامی فارس تأكید كرد: هفته قوه قضائیه فرصتی است مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضائیه کشور و به ویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضائی، مجاهد و مجتهد متفکر، شهید مظلوم بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه.

وی ضمن تبریك فرا رسیدن هفته قوه قضائیه به تمام تلاشگران این عرصه از تعامل، همکاری و هماهنگی دستگاه قضایی با نیروی انتظامی در سطح استان که موجب کاهش جرائم شده است، قدردانی كرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار