خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس خبر داد:

برگزاری ۱۵۰ نشست و ۷۰۰ برنامه به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی در استان فارس

حجت الاسلام رضایی از برگزاری ۱۵۰ نشست به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی در استان فارس به همراه گسترش فعالیت در فضای مجازی برای تبیین ماهیت آمریکا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۱۲۸۸
|
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام محمدرضایی در نشست خبری خود اظهار داشت: امسال ویژه‌برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از ششم تا دوازدهم تیرماه برگزار و در همین راستا پاسخ به شبهات در جامعه مبنی براینکه چرا با آمریکا ارتباط نداریم در قالب تولید فیلم، عکس و مسابقات در فضای مجازی به‌صورت برنامه‌های فضای مجازی برگزار و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: تیزرهای تبلیغات و محتوایی در قالب نشست‌ها، میزگردها و موضوعات روز در سطح جهان و با راه‌اندازی هشتک‎ نمی‌توانم نفس بکشم ازجمله برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در سطح استان فارس است.

رضایی بیان کرد: نشست روحانیون شاخص و تأثیرگذار در مصلاهای نماز جمعه و مسجد شهدا و همچنین مجتمع فرهنگی و رفاهی شاهچراغ (ع) شیراز نیز در این ایام برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه امروزه اعتراضات در آمریکا تنها به خاطر نژادپرستی سردمداران این کشور نیست گفت: مطالبات مردم آمریکا نیز تغییر محسوسی پیداکرده است به‌نحوی‌که تغییر موضع رئیس‌جمهوری این کشور و پسر او را شاهد هستیم که حتی معترضان را به حیوان تشبیه کرده‌اند.

وی بابیان اینکه مزدوران خودفروخته‌ای که در زمان اغتشاشات ایران و تخریب اموال عمومی پرچم حمایت از حقوق بشر بالابرده بودند گفت: اکنون در پی به خاک و خون کشیده شدن مردم آمریکا چرا در سکوت خبری فرورفته‌اند، دلیل این رویکرد کاملاً متضاد جیره گرفتن این قشر از آمریکا و غرب است.

رضایی در ادامه نوع رفتار و موضع‌گیری امروز آمریکایی‌ها در برابر کشور ما ازجمله چراغ سبز نشان دادن را نوعی فریب دانست و گفت: هرگز نباید فریب سردمداران دروغ‌گو این کشور را خورد.

وی اعتراضات کنونی شهروندان آمریکایی را نه‌تنها به دلیل نژادپرستی بلکه به خاطر دروغ‌گویی سردمداران این کشور دانست و ادامه داد: امروز دنیا با چهره منفور سردمداران آمریکا بیشتر آشنا شده درصورتی‌که درگذشته به دلیل تبلیغات وسیع بسیاری از مردم دنیا به‌اشتباه باور کرده بودند که آمریکا پرچم‌دار دفاع از حقوق بشر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس افزود: خودفروختگان داخلی و خارجی در زمان اغتشاشات ایران همواره اعلام می‌کردند که پلیس ایران در برخورد با اغتشاشگران بدعمل کرده درصورتی‌که این ادعا بافرهنگ ایرانی و اسلامی ما سازگاری ندارد.

رضایی ادامه داد:هم اکنون درحالی‌که سردمداران آمریکا و پلیس این کشور رفتار بسیار بدی با معترضان در آمریکا دارند اما همین قشر نه‌تنها هیچ نقدی به آن‌ها وارد نمی‌دانند بلکه از این کشتار حمایت هم می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار