امام جمعه شهرستان صالح آباد تاکید کرد: همه نهاد‌ها و دستگاه‌های اداری و مردمی شهرستان صالح آباد از تمامی ظرفیت خود برای جمع آوری زکات استفاده کنند و جمع آوری زکات اجر معنوی و اخروی دارد.
کد خبر: ۹۲۵۱۲۹۸
|
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ امام جمعه و رئیس شورای زکات شهرستان صالح آباد در جلسه شورای زکات شهرستان صالح آباد افزود: روحانیت در کنار توسعه و ترویج فرهنگ اسلام به اشاعه فرهنگ پرداخت زکات که یکی از فرائض الهی است نیز اقدام می‌کنند و باید از ظرفیت روحانیت و حوزه‌های علمیه شهرستان صالح آباد در این زمینه استفاده بیشتری شود.

حجت الاسلام محمد ساجدیان اظهار کرد: با تلاش هدفمند شورای زکات شهرستان صالح آباد، شهرستان صالح آباد در امر زکات پویا، فعال و امید بخشتر خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صالح آباد نیز در این جلسه گفت: ۳۱ درصد خانوار‌ها و هفت هزار و پانصد نفر معادل ۱۷ درصد جمعیت شهرستان صالح آباد، تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که این موضوع پیگیری جدی همه دست اندرکاران و مسئولان در حوزه محرومیت زدایی و اشتغال زایی را می‌طلبد.

رضا جانبی افزود: صالح آباد دومین شهرستان محروم خراسان رضوی می‌باشد، این شهرستان ششصد دانش آموز تحت پوشش و ۳۴۶ نفر یتیم زیر ۱۸ سال دارد.

وی اظهار کرد: امامان جمعه و جماعات، دهیاران و اعضای شورای اسلامی و خبرنگاران نیز می‌توانند کمک زیادی در فریضه جمع آوری زکات انجام دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها