مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور :

پیامد و محصول بسیج سازندگی،شناسایی وتربیت جوان انقلابی است/جریان جهادی می بایست به فناوری انقلاب تبدیل شود

شناسایی مناطق محروم و واگذاری توسعه آن به گروه های جهادی،تشکیل صندوق وارتباط با سایر صندوق ها و تلاش در راستای تبدیل جهادگران به تسهیلگران وفعالیت جهادگران در قطب صنایع تبدیلی از جمله این اقدامات است.
کد خبر: ۹۲۵۱۳۰۸
|
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ دکتر محمد زهرایی در اجلاس عمومی مجمع جهادگران استان زنجان با بیان اینکه ماهیت بسیج سازندگی تفکر جهادی است،اظهارداشت:سازمان بسیج سازندگی به عنوان سازمانی کارآفرین،جهادگر وفرصت ساز بوده که برپایه تفکر وعملکرد جهادی استوار است.

وی به تعریف رهبر معظم انقلاب از جهادگران وحرکت جهادی اشاره وتصریح کرد:پر کردن اوقات فراغت وعدم اتلاف وقت وانرژی از جمله تعارف رهبری درباره جهادگران در گذشته بوده که پس از گذشت 20سال ودربیانیه گام دوم انقلاب این تعریف به حضور جهادگران در راستای محرومیت زدایی وبه کار گرفتن نیروی جوان جهادی وانقلابی تغییر پیدا کرده و حضور جوان انقلابی پای کار امری ضروری ومهم است.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه پیامد ومحصول بسیج سازندگی،شناسایی وتربیت جوان انقلابی است،گفت:با وجود موانع ومشکلات پیش رو،جریان جهادی میبایست به فناوری انقلاب تبدیل شود.

 

دکتر زهرایی با اشاره به اینکه برای موفقیت گروه های جهادی میبایست اقدامات صورت گیرد،افزود:شناسایی مناطق محروم و واگذاری توسعه آن به گروه های جهادی،تشکیل صندوق وارتباط با سایر صندوق ها و تلاش در راستای تبدیل جهادگران به تسهیلگران وفعالیت جهادگران در قطب صنایع تبدیلی از جمله این اقدامات است.

 

وی در پایان به تشکیل مجمع خیرین جهادی در 5استان کشور اشاره وبیان داشت:امید است که با همت سازمان بسیج سازندگی استان زنجان وکمک خیرین محرومیت زدای جهادی این مجمع در استان نیز تشکیل شود.

 

گفتنی است در پایان این جلسه از گروه های جهادی فعال در زمینه محرومیت زدایی تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار