آغاز ساخت سه خانه عالِم در هرمز

ساخت سه خانه عالِم در جزیره هرمز با حضور نمایند ولی فقیه در هرمزگان در جزیره هرمز آغاز شد.
کد خبر: ۹۲۵۱۵۴۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل ازصداوسیما مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: این خانه‌ها هرکدام با زیربنای ۷۰ متر مربع، در مجموع با اعتبار ۳۶۰ میلیون تومان و با تامین اعتبار بنیاد برکت ساخته می‌شوند.

امام جمعه بندرعباس در ادامه با حضور در نشست قرارگاه فرهنگی هرمز راهکار‌های تقویت ارزش‌های فرهنگی در این جزیره را بررسی کرد.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در این نشست با تاکید بر توسعه فرهنگی هرمز در کنار توسعه عمرانی افزود: توسعه فرهنگی نیز باید مبتنی بر ارزش‌های مردم این جزیره باشد.
وی بر لزوم گردشگری سالم در هرمز تاکید کرد و گفت: تقویت گردشگری سنتی و افزایش خانه‌های بوم گردی در این جزیره می‌تواند موجب توسعه بیشتر این جزیره شود.

امام جمعه بندرعباس، توسعه مشاغل خرد و خانگی را از راهکار‌های بهبود معیشت مردم هرمز عنوان کرد و افزود: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر آبادانی جزایر بویژه جزیره هرمز، توسعه این جزیره و بهبود معیشت مردم از اهداف اصلی مسئولان هرمزگان است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: ستاد اجرایی فرمان امام، نقشه جامع توسعه جزیره هرمز را در همه بخش‌ها بوِیژه بخش فرهنگی تدوین کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: قرارگاه‌های گام دوم ولایت همزمان با سراسر کشور در بندرعباس نیز تشکیل شده است و این قرارگاه قرار است سند چشم انداز ۵ و ۱۰ ساله فرهنگی هرمزگان را تدوین کند.

با حضور امام جمعه بندرعباس، دفتر نمایندگی اتاق اصناف در جزیره هرمز نیز افتتاح شد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین با حضور در خانه شهیده فاطمه نیک، از خانواده این شهیده تجلیل کرد.
وی در ادامه با حضور در گلزار شهدای هرمز به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

ارسال نظرات