خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

انقلاب جهانی، تاوان اقدامات غیرانسانی سردمداران غرب است/پوسیدگی مولفه های قدرت آمریکا

حجت الاسلام معبودی گفت: انقلاب جهانی، تاوان اقدامات و رفتارهای ناشایستی است که سردمداران دنیای غرب پس می دهند.
کد خبر: ۹۲۵۱۵۹۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به موج بیداری اسلامی که در آمریکا و اروپا به راه افتاده بیان کرد: این موج از سوی مقام معظم رهبری پیش بینی شده بود و بر همین اساس چند سال پیش ایشان فرمودند هندسه جهان در حال تغییر است و این پیش بینی امروز خود را در سرتاسر جهان نشان می دهد.

ساختارهای جهان غرب و اروپا به دلیل عدم کارایی پاسخگوی نیاز جهانی نیست

وی گفت: حوادث امروز گویای چند مطلب است. یکی اینکه ساختارهای موجود در جهان غرب و اروپا به دلیل عدم کارایی پاسخگوی نیاز جهانی نیست و امروز به دلیل همین ناکارایی ها جمعیت زیادی از مردم این مناطق جهان با حضور در خیابان ها نارضایتی خود را اعلام می کنند.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: یکی دیگر از حوادث که گویای تغییر ساختار جهان است، دروغ نمایی دنیای غرب است. سیستم غرب به مردم خود دنیایی را تعریف کرده بود که بسیار ایده آل و عاری از هر نقص و کمبودی بوده اما مردم امروز به این نتیجه رسیدند این دنیای پوشالی، باغی سبز بوده و سرابی بیش نبوده است.

خون حاج قاسم، روح زنده ای است که در جریان است

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: سیستم غرب در طول عمر خود در حق مردم دنیا ظلم زیادی کرده و امروز می بینیم تقدیر الهی بر این است کسانی که حق دیگری را پایمال می کنند باید نتیجه اعمال خود را پس دهند.

وی افرود: انقلاب جهانی، تاوان اقدامات و رفتارهای ناشایستی است که سردمداران دنیای غرب پس می دهند. همچنین در این مقوله خون حاج قاسم سلیمانی روح زنده ای است که در جریان است و قاتلان این شهید بزرگوار امروز پاسخ خون های به ناحق ریخته شده شهدا و مظلومان عالم را می بینند و این واقعه تمثیل همان بلایی که بر سر قاتلان امام حسین(ع) آمد.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: همچنین در جامعه آمریکا حدودا چهل میلیون سیاهپوست با حداقل امکانات زندگی می کنند و باید گفت بااینکه نظام برده داری از بین رفته اما برده داری نوینی در دنیای غرب در جریان است اما این آتش فشان خفته پس از سالها امروز فوران کرده و خروشان است.

وی اضافه کرد: در مقابل انقلاب، دو کشور قلدر ایستاده بودند. شوروی سابق که جهان شاهد فروپاشی آن بود و دیگری اروپا و جهان غرب است که امروز شاهد فروپاشی دنیای غرب و نظام حاکم بر آن هستیم و آمریکا دیگر آمریکای ده سال گذشته نیست و اگر موقتا این جریان انقلاب ها را خاموش کند، بزودی دچار اضمحلال خواهد شد چرا که نیروی نظامی خسته و اقتصاد به گل نشسته ای دارد.

حجت الاسلام معبودی گفت: مولفه های قدرت آمریکا پوسیده و آمریکا دیگر مانند سابق قدرتمند نیست و قطعا باید بپذیریم که ابرقدرتهای جدیدی در حال ظهور هستند که علایم آن مشهود است.

 

1010/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار