بنا به پیشنهاد مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه بندرعباس و طی حکمی از سوی فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس مهندس بسیجی برادر مسعود دادرس بعنوان مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت بندرعباس منصوب واز زحمات خواهر بسیجی دکتر فریبا میرزایی چمنی تقدیر و تشکر بعمل آمد.
کد خبر: ۹۲۵۱۶۰۸
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس در این برنامه ایثار، از خودگذشتگی و نوع دوستی را از ویژگی های بارز بسیجیان جامعه پزشکی دانست و افزود اکنون که با افزایش شیوع ویروس کرونا در شهرستان روبرو هستیم تلاش و مجاهدت فداکارانه گروههای جهادی کادر درماني و تیم های پزشکی اعم از مدیران، پزشکان، پرستاران و کارکنان عرصه بهداشت و درمان در سطح شهرستان برای حفظ سلامت مردم شهيد پرور بندرعباس، مبارزه با شیوع ویروس کرونا شاهدی بر این مدعاست که این ایثارگری برای همیشه در خاطر مردمان این مرز و بوم باقی خواهد ماند .

وی تصریح کرد :بی شک مردم عزیز بندرعباس در کنار این ایثارگران باید پیشگیری داشته باشند و با همدلی، مراقبت و تبعیت از توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، از مسافرت، گردهمایی و تردد‌های غیرضرور، خودداری نمایند و همه دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و مسئولین اماکن مذهبی نیز تصمیمات ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا و قرارگاه پدافند زیستی شهرستان را یاجدیت اجرایی نمایند.

سرهنگ درویشی خاطرنشان کرد :اینجانب از زحمات و تلاش های كليه دست اندرکاران ، پزشكان، پرستاران و كادر درماني دانشگاه علوم پزشکی و... تشکر و قدردانی نموده، امیدوارم در پرتو عنایات خداوند متعال و در سایه همدلی و وحدت همگانی این برهه سخت نیز با موفقیت و سربلندی پشت سر گذاشته شود.

این برنامه که با حضور فرمانده و جانشین سپاه ناحیه بندرعباس ،مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بندرعباس، مسئول مرکزبهداشت شهرستان بندرعباس و مسئول بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان و مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه ناحیه بندرعباس برگزار گردید در ادامه به نمایندگی از جامعه بزرگ پزشکی، پرسنل کادر درمانی لوح تقدیری از سوی فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس به پاس زحمات ایشان و همکارانشان در طول دوران کرونا تقدیم ریاست مرکز بهداشت جناب آقای دکتر یحیی میرزاده گردید.

ارسال نظرات