مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بسیج امام حسین (ع):
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بسیج امام حسین (ع) پیشتازی حوزه بهداشت و درمان سپاه در کمک به ستاد ملی مبارزه با کرونا و نقش آفرینی های موفق در این عرصه را محصول ورزیدگی نیروها و ظرفیت‌های این نهاد در رزمایش‌های یگانی و تخصصی دانست.
کد خبر: ۹۲۵۱۶۱۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام و المسلمین ترکاشوند در نشست هماهنگی کادر بهداشت و درمان و فرماندهان نواحی و حوزه های بسیج  در سالن شهداء ناحیه امام حسین (ع) کرج از زحمات مدافعان سلامت  جهت مقابله با بیماری کرونا تشکر کرد.

هم افزایی شبکه بهداشت و بسیج در جهت کمک به ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت می‌گیرد

وی ضمن تبریک ایام دهه کرامت وگرامیداشت روز دختر وجود دختران وپرستاران بانوان  رابر اساس آموزه ای دینی  مبارک توصیف کردومجب جذب رحمت الهی دانستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) با اشاره به شیوع موج دوم کرونا  آنرا نتیجه بی تدبیری  دانست و افزود:ایجاد دو قطبی سلامت ومعیشت توسط برخی از مسئولین و دامن زدن به افکار منفی در بین مردم  آنهارا گرفتار کرده است و ما شاهد هستیم که مردم هم در زمینه معیشت مشکلات جدی دارند وهم در زمینه کنترل بیماری کرونا  با مشکل جدی روبروهستند.

حجت الاسلام و المسلمین ترکاشوند بیان کرد: بطور یقین تفکر بسیجی شاه کلید حل مشکلات مردم  است و اگر به آنان اعتماد وتکیه شود مشکلات اقتصادی و اشتغالزایی مردم نیز مرتفع خواهد شد.

وی درپایان خاطر نشان کرد: هم افزایی شبکه بهداشت وبسیج اقدام بسیار مبارکی است و اگر ما آنرا با جدیت دنبال کنیم بطور حتم موج دوم کرونا را نیز کنترل خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها