مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد؛

تشکیل قرارگاه مادرانه در سپاه امام رضا(ع)

مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام رضا(ع) از تشکیل قرارگاه مادرانه در سپاه استان خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۱۶۲۷
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
حجت الاسلام حمید حمیدی فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری موضوع جمعیت و ازدیاد نسل بوده و هست لذا تجربه ثابت کرده بسیج، بزرگترین ظرفیت در انقلاب اسلامی است که توانسته و می‌تواند مطالبات رهبری را موفق به جلو پیش ببرد.

مسئول تعلیم تربیت سپاه امام رضا(ع) از تشکیل قرارگاه مادرانه در سپاه استان خبر داد و بیان کرد: ما در بسیج ظرفیتی به نام حلقه‌های صالحین داریم که یک شبکه تربیتی است و اگر این شبکه پای کار بیاید و موضوع را در دستور کارش قرار دهد مسلما اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

وی به برگزاری دوره آموزشی مادرانه برای دومین سال متوالی در استان اشاره کرد و افزود: این برنامه امسال با حضور اساتید دینی و اساتید صالحین استان به مدت دو روز در حال برگزاری است که ذیل این قرارگاه فکری دو موضوع مهم را در دستور کار داریم اول تشکیل هسته مبلغ  با حضور 80 مبلغ جهت کار تبلیغی در موضوع ازدواج و خانواده و فرزندآوری و دوم تشکیل کارگاه تولید محتواست.

حمیدی فر ادامه داد: دشمن تا حدودی با نشر محتوا و هزینه‌های هنگفت توانسته روی قشر جوان و خانواده و بخصوص بانوان و نیز باور‌ها و اعتقادات آنان کار کند لذا ما جهت مقابله با دشمن کارگاه تولید محتوا را شکل دادیم تا محتوای به روز شده چند رسانه‌ای و چند بعدی در قالب‌های مختلف متن، صوت، کلیپ، انیمیشن تولید کنیم که این اقدامات ذیل قرارگاه صورت خواهد گرفت.
 
وی با بیان اینکه شبکه تربیتی خواهران را درگیر این موضوع کرده‌ایم خاطرنشان کرد: در این راستا به مدت دو روز  140 نفر از سرمربیان صالحین خواهر را با برگزاری دوره ای آموزش می‌دهیم.

وی افزود: قرار است کتابی تحت عنوان مادرانه که توسط حجت الاسلام نظافت مسئول صالحین سپاه استان تولید شده را نشر دهیم، و در سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) آثار این موضوع از کل استان جمع آوری شده و تحت عنوان جشن مادرانه تقدیم خواهیم کرد.

 مسئول تعلیم و تربیت سپاه امام رضا(ع) در پایان تصریح کرد: چشم انداز این برنامه  ۳ ساله است، و اگر خدا بخواهد بنا داریم از ظرفیت دیگر دستگاه‌های دولتی بخصوص دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در مسله نازایی می‌تواند نقش ایفا کند و همچنین موسسه جوانان آستان قدس رضوی  برای تشکیل قرارگاه ازدواج بسیجیان و امور بانوان بهره ببریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها