فرمانده انتظامى استان بوشهر از توقیف محموله ۲۴ تنی برنج قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در محور مواصلاتی بندر دیلم خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۱۶۹۱
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در دیلم مبارزه با قاچاق کالا را در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت:پلیس با اشراف اطلاعاتی و تشکیل تیم‌های عملیاتی، تمام فعالیت قاچاقچیان مورد رصد قرار دارد به‌گونه‌ای که برخورد قاطع با قاچاق در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.

رئیس پلیس استان بوشهر، خسارت بروز قاچاق را سبب تخریب اقتصاد، اشتغال و تولید دانست و تاکید کرد:قاچاق کالا علاوه بر تهدید بخش‌های تولیدی، معیشتی و اقتصادی، به حوزه فرهنگی و اجتماعی خسارت‌های جبران ناپذیری وارد می‌کند.

وی به توقیف کامیون محموله برنج قاچاق در محور دیلم خبر داد و بیان کرد: مأموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی در محور خروجی شهرستان دیلم، حین کنترل وسایل نقلیه عبوری یک دستگاه کامیون کشنده رابه ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

سردار واعظی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از وسیله نقلیه توقیف شده ۲۴ تن برنج قاچاق فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامى استان بوشهر با اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی وی به مرجع قضایی گفت: ارزش این محموله برنج قاچاق بنا به نظر کارشناسان مربوطه، ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها