‍ قوه قضائیه امروز خط مقدم مبارزه با فساد است

سرهنگ محمدبرجی در دیدار با ریاست دادگاه عمومی این شهرستان ضمن عرض تبریک هفته قوه قضائیه بیان کرد: قوه قضائیه امروز خط مقدم مبارزه با فساداست.
کد خبر: ۹۲۵۱۷۱۱
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سرهنگ محمدبرجی در دیدار با ریاست دادگاه عمومی این شهرستان ضمن عرض تبریک هفته قوه قضائیه بیان کرد: قوه قضائیه امروز خط مقدم مبارزه با فساداست.

"فرمانده سپاه نرماشیر" در ادامه این دیدار ضمن گرامیداشت دهه کرامت افزود:امروز یکی از دغدغه‌های مهم مردم اجرای عدالت است که به حمدالله سرلوحه دستگاه قضایی قرار است و با حضور آیت الله رئیسی یک تحول انقلابی در قوه قضایی صورت گرفته که همه مردم صاحب آن هستند.

وی کار اصلی سپاه وبسیج را خدمت به مردم دانست و گفت: دغدغه دیگر مردم مشکلات معیشتی هستند که امروزه سپاه و بسیج برای خدمت به مردم و در کنار مردم اقدامات خوبی جهت رفع محرومیت‌ها و مشکلات مردم انجام داده است.

"برجی" در پایان هدف اصلی مسئولین را نوکری مردم در عرصه‌های مختلف دانست و افزود: مسئول و مدیری موفق است که میدانی بوده و از عافت پشت میزنشینی به دور باشد.

در ادامه این دیدار رئیس دادگاه عمومی شهرستان نرماشیر ضمن گرامیداشت دهه کرامت بیان کرد:تشکر از حضور و زحمات مجموعه سپاه و بسیج شهرستان در جهت رفع محرومیت‌ها که خدمت به مردم از بالاترین عبادات است.

"سیدعلی متولی" در ادامه افزود: امروزه قوه قضائیه بدنه شکل اداری ندارد بلکه در واقع به صورت انقلابی و جهادی باتوجه به همه کمبود‌هایی که وجود دارد باجدیت به دنبال حل مشکلات مردم است که نمونه بارز آن ورود شخص رئیس قوه قضائیه در راه اندازی برخی از صنایع و کار خانه‌ها در سطح کشور است.

وی در پایان گفت:ان شاءالله بتوانیم از ظرفیت عظیم بسیج که همان مردمی بودن است در جهت صلح و سازش برخی از دعاوی استفاده کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار