خبرهای داغ:

اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه لشکر ۸۴ پیاده خرم‌آباد

مرحله دوم رزمایش همدلی و کمک مومنانه لشکر ۸۴ پیاده خرم‌آباد با توزیع ۱۰۰۰ بسته غذایی اجرا شد.
کد خبر: ۹۲۵۱۷۱۳
|
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، در مراسمی با حضور استاندار لرستان، سرهنگ موسوی رئیس صندوق قرض‌الحسنه مرکزی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش‌جمهوری‌اسلامی‌ایران و فرماندهان لشکر ۸۴ دومین مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه لشکر ۸۴ پیاده لرستان برگزار شد.

 

استاندار لرستان در این مراسم گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی علاوه بر وظایف ذاتی خود که تأمین امنیت کشور است، همواره در تمامی بحران‌ها که دولت و مردم به کمک نیاز داشتند با ورود خود منشأ اثر بودند.

 

سید موسی خادمی با اشاره به جلودار بودن ارتش در مدیریت بحران‌ها، اظهار داشت: در سیل سال گذشته لرستان، مجموعه ارتش جمهوری اسلامی کمک‌های بزرگی به مردم سیل زده داشتند که همواره در یاد و خاطره مردم استان ماندگار خواهد ماند.

 

وی تصریح کرد: کمک‌های ارتش از حیث بکارگیری امکانات، نیرو و تجهیزات در مبارزه با بیماری کرونا و گندزدایی و ضدعفونی معابر نیز بسیار به موقع و تأثیرگذار بود که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

استاندار لرستان ارتباط بی واسطه با مردم را یکی از ویژگی‌های مهم کمک‌های مومنانه عنوان کرد و افزود: کمک‌های مومنانه به دستور مقام معظم رهبری در کشور آغاز شد و آثار و برکات خوبی در جامعه داشته است.

 

خادمی گفت: کمک‌های مومنانه یکی از روش‌های کاهش آلام ناشی از بیماری کروناست که امروز شاهد اجرای آن توسط ارتش جمهوری اسلامی هستیم و امیدواریم این قبیل اقدامات ادامه داشته باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار