خبرهای داغ:
به مناسبت میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها مراسم جشنی در حوزه امام سجاد علیه السلام اسفراین برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۱۷۲۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این مراسم حجت الاسلا م بخشایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اسفراین ضمن تبریک این ایام به دختران و مادران فاطمی گفت:حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام در شرافتِ دودمان و طهارت نسل، مقامی به بلندای آسمان دارد.

وی افزود: او حیات خود را وام دارِ پدری است که سرچشمه فیض الهی و استمرار سلسله نور پیامبری است و او از زلال محبت مادری پاک و باایمان سیراب شده و در جوار شکوه عظمت روح برادری چون امام رضا علیه السلام بالیده و دامن پرمهرش مأمن محبت به فرزند برادری بوده که لیاقت مدال پرافتخار وصایت خداوندی را داشته است.

بخشاییبا بیان اینکه در تعالیم آسمانی، به ویژه در قرآن، از زنان بزرگ و کاملی سخن رفته که خداوند مقام بلندشان را ستوده است، بیان داشت: در فرهنگ شکوهمند اسلام نیز از زنانی سخن به میان آمده است که با تعالی روح و کسب کمالات معنوی، این ظرفیت را یافتند که بیش از دیگران فروغ جاویدان و نور الهی ولایت را دریافت کنند.

وی اظهارداشت: حضرت زینب و حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام، مصداق روشن این زنانند؛ زنانی که ستایش امامان معصوم را برانگیخته، گاه رتبه ای بلند، همسان و همانند معصومان یافته اند.

در ادامه مداحان اهل بیت به مدیحه سرایی پرداختند و هدایایی به دختران اهدا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها