تهیه و توزیع ۱۵۰ بسته موادغذایی به همت حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری

فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری سپاه ناحیه امام حسین (ع) از تهیه و توزیع 150 بسته موادغذایی در مناطق محروم استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۱۷۶۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پاسدار جعفری ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت، اظهار داشت: بسیجیان حوزه ۱۲۱ شهید باکری با همکاری خیرین ۱۵۰ بسته مواد غذایی را به نیایت از امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت شاهچراغ (ع) در مناطق محروم و نیازمند استان توزیع کردند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی بسیج خدمت رسانی به مردم و بخصوص نیازمندان است، افزود: حضور در عرصه محرومیت‌زدایی نیز، یکی از ده ها و بلکه صدها موضوعی است که از همان ابتدا در دستور کار بسیج قرار داشته و در مقطع کنونی نیز در ردیف مهمترین مأموریت های بسیج قرار دارد، زیرا موضوع محرومیت‌زدایی همواره در رأس شعارهای نظام جمهوری اسلامی قرار داشته است.

پاسدار جعفری بیان کرد: جهادگران با همکاری بسیج سازندگی این حوزه، 150 خانواده  نیازمند منطقه های حصار و اسلام آباد شناسایی کردند.

 فرمانده حوزه ۱۲۱ شهید باکری در پایان با اشاره به اینکه نقش حمایتی خیرین، خاطر نشان کرد: بسیجیان این حوزه با یاری خداوند متعال در شب ولادت امام رئوف علی ابن موسوی الرضا(ع)، ۴۰۰ بسته مواد غذایی و  ۱۵۰۰ بسته بهداشتی جهت پیشگیری از بیماری منحوس کرونا توسط بسیج سازندگی و گروه جهادی انصار المهدی(عج) این حوزه در مناطق محروم اشتهارد و نظر آباد توزیع می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار