به مناسبت هفته قوه قضاییه انجام شد؛

دیدار فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) با رئیس کل دادگستری استان البرز

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: مشارکت فعال مجموعه نیروهای سپاه و بسیج در طرح ها و برنامه مختلف امنیتی و اجتماعی پشتوانه مهمی در پیشبرد اهداف حاکمیت و دستگاه قضایی است.
کد خبر: ۹۲۵۱۹۱۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار مولایی فرمانده سپاه استان البرز به همراه حجت السلام و المسلمین یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه با حضور در محل دادگستری با رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفت و گو کردند.

دیدار فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) با رئیس کل دادگستری استان البرز

فاضلی هریکندی سپاه استان البرز را بازوی انتظامی دادگستری در برقراری امنیت و مقابله با آسیب های اجتماعی دانست، اظهار داشت: مشارکت فعال مجموعه نیروهای سپاه و بسیج در طرح ها و برنامه مختلف امنیتی و اجتماعی پشتوانه مهمی در پیشبرد اهداف حاکمیت و دستگاه قضایی در استان است.

رئیس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اقدامات سپاه استاندر مقابله با شیوع ویروس کرونا و احداث بیمارستان صحرایی، خاطر نشان کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در شرایطی که دشمنان برنامه‌ریزی گسترده ای برای بهره برداری از شرایط شیوع کرونا کرده بودند موجبات دلسردی بدخواهان انقلاب و دلگرمی مردم انقلابی شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز نیز در این دیدار از حمایت های دستگاه قضایی استان در زمینه اقدامات سپاه در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و امنیتی تقدیر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها