حجت‌الاسلام صالحی، از برگزاری کلاس‌های دوره‌ی تربیت‌معلم تخصصی تجوید قرآن کریم در اداره تبلیغات اسلامی بروجن خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۱۹۷۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن، اظهار کرد: با توجه به بازگشایی مراکز فرهنگی و آموزشی کشور با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، آغاز فعالیت موسسه‌ها و خانه‌های قرآن، در چهارچوب شرایط ، دوره تخصصی تربیت معلم تجوید قرآن کریم ویژه خواهران  در بروجن شروع شد.

حجت‌الاسلام صالحی تصریح کرد:  هدف از برگزاری این دوره ایجـاد زمینـه و انگیـزه در معلّمـان تجـربی قرائـت قرآن کریم، جهـت استمـرار و تداوم دانش‌اندوزی در علوم قرآنی و مهارتهای تدریس در سطوح علمی و تخصصی دانست .

وی ادامه داد : روشمند و هماهنگ نمودن آموزش‌های تخصصی تجوید قرائت قرآن كریم ، تعمیم روش های بدیع و انتقال مهارتهای تدریس یكپارچه و نظامند قرائت قرآن كریم در سطح شهرستان ، تكمیل حلقه‌های آموزشی در راستای زمینه‌سازی و اجرای نظام جامع و هماهنگ آموزش قرآن‌كریم  از دیگر اهداف این دوره است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی عنوان کرد :کلاس‌های دوره‌ی تخصصی تربیت‌معلم تجوید قرآن کریم با حضور 27 نفر از خواهران  در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد  و این کلاس  به صورت مجازی  و حضوری  ادامه  داده خواهد  شد .

وی در  ادامه گفت: با توجه به محدودیت تعداد، افرادی حائز شرایط شرکت در این دوره شدند، که در آزمون‌های ورودی کتبی و شفاهی نمره مجاز را کسب کرده بودند.

حجت الاسلام صالحی  ادامه داد: پس از احراز شرایـط گزینـش، قبول‌شدگان در این دوره 124 ساعت به‌صورت حضوری وغیرحضوری آموزش خواهند دید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن در پایان گفت: افراد شرکت‌کننده، در پایان دوره پس از موفقیت در آزمون‌های پایانی، ضمن اخـذ گواهینامـه مربوطه، به‌عنوان معلّمان دوره‌های آموزش سطوح 3 تا 5 بخش تجوید قرآن ‌کریم در مؤسسه ها و مراکز قرآنی مردمی به امر تدریس، خواهند پرداخت.

ارسال نظرات