تعدادی از تشکل های دانشجویی دانشگاه های اراک طی نامه ای به نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس خواستار پیگیری این دو نماینده جهت اجابت درخواست کارگران شرکت هپکو اراک مبنی بر دعوت از نمایندگان مجلس جهت بازدید از ظرفیت های این واحد تولیدی شدند.
کد خبر: ۹۲۵۲۱۲۸
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با توجه به نامه هفته ی گذشته جمعی از کارگران شرکت هپکو به دو نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی مبنی بر پیشگامی نمایندگان استان مرکزی جهت حضور جمعی از نمایندگان کمیسیون‌های مختلف مجلس در اراک و بازدید از ظرفیت‌های تولیدی این شرکت، تعدادی از تشکل های دانشجویی دانشگاه های اراک نیز طی نامه ای به محمد حسن آصفری و علی اکبر کریمی نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس خواستار پیگیری این دو نماینده جهت اجابت درخواست کرگران شرکت هپکو شدند.

در متن این نامه خطاب به نمایندگان مردم شریف اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی آمده است:

"همان‌طور که مستحضر هستید امسال و سال گذشته، بحث تولید موردتوجه ویژه‌ی مقام معظم رهبری و همچنین متخصصین اقتصادی برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور بوده است.

شهر اراک باوجود صنایعی با ظرفیت بالا و زیرساخت قوی در بحث تولید با مشکلات فراوانی روبه‌رو است.

همان‌طور که می‌دانید بسیاری از این مشکلات، حاصل واگذاری‌های ناصحیح و نحوه‌ی نادرست اجرای اصل خصوصی‌سازی بوده است.

با توجه به وضع نامناسب صنایع استان به‌ویژه شرکت هپکو و موقعیت حساسی فعلی آن و بحث واگذاری شرکت از طرف جمعی از دانشجویان استان از شما انتظار داریم تا طبق درخواستی که جمعی از کارگران شرکت هپکو مبنی بر دعوت از نمایندگان مجلس به شهر اراک و بازدید نزدیک از کارخانه هپکو از حضرت‌عالی داشتند، به این درخواست لبیک گفته و گام مهمی را در جهت واگذاری و رفع مشکلات صنایع استان بردارید.

بازدید نمایندگان مجلس از کارخانه هپکو و صنایع استان و شنیدن نظرات کارشناسی قطعاً منجر به آگاهی و اشراف هر چه بیشتر نمایندگان محترم و موضع‌گیری دقیق‌تر در این امر خواهد شد.

ما نیز با استفاده از ظرفیت‌های دانشجویی و همچنین ظرفیت اساتید فعال در حوزه‌ی صنعت و استفاده از نظرات کارشناسی ایشان، همکاری خویش را اعلام می‌داریم.

امیدواریم با پیشگامی شما در این امر توفیق در برداشتن گامی در راستای رونق و جهش تولید حاصل شود.

 

امضاکنندگان این نامه:

-بسیج دانشجویی دانشگاه اراک

-انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه اراک

-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اراک

-بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اراک

 

انتهای پیام/ 

-جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اراک

ارسال نظرات