امام جمعه جغتای:

برجام قرارداد ننگینی بود که هیچ ثمره‌ای برای جمهوری اسلامی نداشت

امام جمعه جغتای اظهار کرد: برجام قرارداد ننگینی بود که هیچ ثمره‌ای برای جمهوری اسلامی نداشت لذا برجام برای دولت مردان ما آئینه عبرت شد.
کد خبر: ۹۲۵۲۱۹۱
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر موحدی پور امام جمعه جغتای در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به هفته قوه قضائیه گفت: مقام معظم رهبری در باره وظیفه قوه قضائیه در جامعه می‌فرماید. اقامه قسط وعدل و دفاع از مظلوم ومبارزه با فساد ازوظایف قضات است که به حمدالله با ورود آیت الله رئیسی این موارد در جامعه ملموس و دیده می‌شود.

امام جمعه جغتای در ادامه به قعطنامه ضد ایرانی اشاره کرد وگفت: برجام قرارداد ننگینی بود که هیچ ثمره‌ای برای جمهوری اسلامی نداشت و حال بعداز گذشت ۷ سال در زمانی که ایران به مرحله‌ای رسیده است که می‌خواهد سلاح صادر نماید دوباره برای جلوگیری از صادارات سلاح ایرانی قعطنامه صادر می‌کنند؛ لذا دولت مردان ما باید خیلی بهوش باشند و با اقتدار وجدیت تمام پیش بروندوعقب نشینی نکنند.

موحدی پور افزود:جمهوری اسلامی بحمد الله با اقتدار تمام کشتی‌های نفتی خود را با پرچم کشور خود به کشور‌هایی مانند ونزوئلا صادر کرد و هیچ قدرتی نتوانست جلوگیری کند این اقتدار و انسجام بایستی ادامه یابد و با این کار به این نتیجه رسیدیم که پیشرفت حقیقی در دل مقاومت است و با مقاومت بدست می‌آید نه از طریق سازش و ذلت پذیری.

امام جمعه جغتای درباره ظلم و تعدی آمریکا گفت: ایران شریان و گلوگاه حیاطی نفت جهان را در دست دارد و اگر کوچکترین تعدی به کشور انجام شود این گلوگاه بدست جوانان این کشوربسته خواهدشد لذا برجام برای دولت مردان ما آئینه عبرت شد.

نماینده، ولی فقیه در جغتای با اشاره به هفته حقوق بشرآمریکایی از ششم تا ۱۲ تیرماه گفـت: حقوق بشر آمریکایی نماد تمدن غرب است در آمریکا خود آمریکایی ها پرچم و نماد ظلم را آتش می‌زنند و نماد استکبار را زیرپا می‌گذراند. هواپیمای مسافربری ایران را در آسمان می‌زنند، هیروشیما را بمب باران می‌کنند. در آمریکا ارزش‌های اخلاقی به پای منافع مشخص شده توسط ارزش‌های غربی قربانی می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها