نشست صمیمی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) ،جانشین فرماندهی محترم سپاه استان در امور اقشار و متخصصین ،ریاست سازمان بسیج کارمندان استان ، فرمانده حوزه مرکزی ادارات کل استان با مدیرعامل محترم سازمان بازرسی کل استان سمنان به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت
کد خبر: ۹۲۵۲۳۶۳
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از سمنان : نشست صمیمی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) ،جانشین فرماندهی محترم سپاه استان در امور اقشار و متخصصین ،ریاست سازمان بسیج کارمندان استان ، فرمانده حوزه مرکزی ادارات کل استان با مدیرعامل محترم سازمان بازرسی کل استان سمنان به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت گرفت

حجت الاسلام علی اکبر رشیدزاده مدیرکل سازمان بازرسی کل استان سمنان در دیدار با فرمانده سپاه استان سمنان ضمن تبریک دهه کرامت و قدردانی از حضور سردار دامغانی گفت: سازمان بازرسی قاطعانه و محکم در برابر فساد خواهد ایستاد.

علی اکبر رشیدزاده با اشاره به این جمله مقام معظم رهبری که فرمودند: "توقع من اجرای تصمیمات قاطع، عملی و بدون ملاحظه در مبارزه با فساد است"، افزود: سازمان بازرسی سعی دارد با نگاهی موشکافانه و دقیق به بررسی مسائل و حل و فصل آن‌ها بپردازد و در این راه مصمم و قاطعانه برخورد کرد.

حجت الاسلام رشید زاده با بیان این نکته از کلام مقام معظم رهبری که سازمان بازرسی با آگاه کردن مدیران از نقاط ضعف و قوت دستگاه‌ها میتواند ابزار حسن مدیریت مسئولان باشد بیان کرد: این نهاد انقلابی با بررسی و دقت و نظارت در عملکرد ادارات و کشف نقاط ضعف و قوت دستگاه‌ها و ادارات اجرایی استان سمنان و تطبیق عملکرد آن‌ها با اجرای صحیح قوانین و حل تعارضات بین برخی قوانین بتواند با ارایه یک نقشه راه و انتقال تجربیات، اداراتی پویا و توانمند را در این استان شاهد باشیم.

مدیرکل سازمان بازرسی استان سمنان در پایان نیز از خدمات سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی و مردمی خصوصا در ایام کرونا قدردانی کرد و از انتصاب برادر غائبی به عنوان مسئول پایگاه بسیج کارکنان سازمان بازرسی استان سمنان ابراز خشنودی کرد و گفت: در سال جهش تولید باید کمک کار پروژه‌ها و نهاد‌های تولیدی باشیم چراکه ایران قوی نیاز به حمایت همه قوا و وحدت همه دستگاه‌های اجرایی نیاز دارد و باید از ظرفیت‌های مردمی خصوصا بسیج به عنوان یک حلقه راهگشا استفاده کنیم.

آقای دهرویه با اشاره به وظیفه ذاتی این سازمان افزود: سازمان بازرسی استان به نوعی در حوزه مسائل مالی در دستگاه‌های مختلف ورود پیدا می‌کنند تا از رویداد اتفاقات احتمالی جلوگیری شود.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان سمنان خاطرنشان کرد: همه فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات باید ضابط سازمان بازرسی باشند تا بتوانیم سلامت اقتصادی در دستگاه‌های اجرایی را داشته باشیم.

دهرویه گفت: نسبت به جهش تولید که شعار سال هست نیز مقرر شد بعضی از قوانین مزاحم را به کمک سازمان بازرسی از بین ببریم و کارگروهی تشکیل شود که بتوانیم بعضی از واحد‌هایی که دچار مشکل مالی هستند شناسایی و به کمک قرارگاه حهش تولید مشکل آن‌ها برطرف شود.

سردار دامغانی در دیدار با مدیرکل سازمان بازرسی کل استان سمنان ضمن تحسین روحیه انقلابی حجت الاسلام رشیدزاده گفت: اقدامات دستگاه قضا در اجرای عدالت و مبارزه با فساد اقتصادی کاملا مشهود و تحسین برانگیز است.

دامغانی افزود: امروز دستگاه قضا تبدیل به یک نقطه امید برای مردم شده است.

ارسال نظرات