خبرهای داغ:
دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین

پخت نان رایگان در ۸۸۸ نانوایی استان به برکت زیر سایه خورشید

جباری گفت: به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام هشتم(ع) پخت نان متبرک به نمک رضوی در ۸۸۸ نانوایی در سطح استان انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۲۳۷۵
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

میلاد جباری دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: سیزدهمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید امسال در حالی برگزار می شود که متاسفانه نه تنها مردم ایران بلکه نقاط مختلف جهان با مشکل شیوع گسترده ویروس کرونا درگیر هستند، بنابراین این جشن ها امسال با محدودیت های ویژه و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری می باشد.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی تصریح کرد: هدف کاروان‌های زیر سایه‌ی خورشید تنها یک جشن و مراسم عمومی نیست و بلکه با برنامه بازدید از پادگان‌ها، بیمارستان ها و مراکز علمی و فرهنگی و همچنین با توجه به شعار سال و برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، پرچم بارگاه منور امام رضا(ع) به مراکز صنعتی سنگین و سبک و فروشگاه‌های تولیدی و توزیعی می‌رود.

وی افزود: حضور در مناطق محروم، دیدار با خانواده شهدا، جهادگران سلامت، تقدیر از کادر درمانی درگیر با بیماری کرونا از دیگر برنامه‎ این کاروان‎ها خواهد بود.

جباری گفت: به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام هشتم(ع) پخت نان متبرک به نمک رضوی در ۸۸۸ نانوایی در سطح استان انجام می‌شود.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین عنوان کرد: در این اقدام ۸۸۸ نانوایی در نقاط مختلف استان با دریافت نمک‌های رضوی همزمان با ولادت امام مهربانی‌ها با پخت نان سفره‌های مردم را پربرکت می‌کنند.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها