ایجاد اشتغال پایدار در بروجرد موجب ارتقاء شاخصه امنیت می‌شود

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در خانه ملت گفت: ایجاد و تقویت اشتغال پایدار در شهرستان موجب ارتقاء شاخصه امنیت می‌شود.
کد خبر: ۹۲۵۲۴۴۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فاطمه مقصودی ظهر امروز در جلسه شورای اداری بروجرد اظهار کرد: در سال‌های گذشته ارائه شاخص‌های نادرست بروجرد را شهرستانی بهره‌مند و برخوردار معرفی کرده است.

وی عنوان کرد: در گذشته ارائه شاخص‌های نادرست بروجرد را شهرستانی بهره‌مند معرفی و در تخصیص اعتبارات به آن مشکل ایجاد کرده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در خانه ملت با تاکید بر ضرورت رعایت اصل توازن در شاخص‌های بهره‌مندی بیان کرد: در گذشته بروجرد ۶۰ درصد صنایع لرستان را در خود جای داده بود، اما اکنون برخی از این واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل شده‌اند.

مقصودی خواستار تعامل بیشتر بانک‌ها با صنایع و واحدهای تولیدی بروجرد شد و خاطرنشان کرد: بانک‌ها برای حفظ حیات کاری صنایع پای کار بیایند.

وی با انتقاد از زمان‌بر شدن اجرای پروژه سد آبسرده افزود: اگر تا ۵ سال آینده این پروژه به بهره‌برداری نرسد، در تامین آب شرب شهر بروجرد با مشکل مواجه خواهیم شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی تامین آب شرب و صنعتی، جذب توریست، تولید ثروت، اشتغال و تغییر اکوسیستم را از مزایای سد آبسرده برشمرد و بر ضرورت تکمیل زودهنگام این پروژه تاکید کرد.

مقصودی سپس به مشکلات عدیده حوزه بهداشت و درمان بروجرد اشاره و تصریح کرد: تجهیز مراکز درمانی و بیمارستانی و اجرای پروژه‌های بیشتر در این زمینه نیازمند سفر و حضور وزیر بهداشت در بروجرد است.

وی با انتفاد از جابجایی تجهیزات ICU یکی از مراکز درمانی و انتقال آن‌ها به بیمارستانی دیگر در بروجرد گفت: تا نیمه مرداد ماه این ICU مجدداً تجهیز می‌شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در خانه ملت سپس به گوشه‌هایی از کاستی‌ها و مشکلات فضاهای آموزشی اشاره و اظهار کرد: بسیاری از مدارس بروجرد تخریبی بوده و تجهیزات آموزشی نیز جوابگوی نیاز دانش‌آموزان نیست.

مقصودی خواستار تجهیز و ارتقاء درمانگاه اشترینان شد و گفت: متاسفانه روند اجرای بسیاری از پروژه‌ها در بروجرد طولانی شده و این رویه پذیرفتنی نیست، از این‌رو نباید پروژه‌ای شروع شود مگر آنکه زمان افتتاحیه آن مشخص شود.

وی گریزی هم به آمار بالای بیکاری در بروجرد زد و تاکید کرد: ایجاد و تقویت اشتغال پایدار در شهرستان موجب ارتقاء شاخصه امنیت می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات