فرماندار ملارد:

خانواده شهدا مظهر ایثار،فخر ملت و دیدار با آنها مایه دلگرمی است

فرماندار و مسئولان شهرستان ملارد،در دیدارهای جداگانه با خانواده های شهیدان«محمدی و ‌شریفی»،یاد و‌خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۲۵۲۵۲۶
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرنگار غرب استان-خبرگزاری بسیج:به مناسبت هفته قوه قضائیه «سجاد برنجی»،فرماندار شهرستان ملارد و‌دیگر مسئولان قضایی و‌نظامی این شهرستان،با حضور در منزل شهیدان والا مقام«اسماعیل محمدی رجلی و فرج اله شریفی» با اهدای لوح سپاس از رشادت،فداکاری و‌ایثارگری خانواده های معزز این دو شهید گرانقدر تجلیل و قدردانی کردند.

در این دیدار فرماندار شهرستان ملارد،شهدا را مایه افتخار مسئولان و‌ خانواده معزز آنان را مایه فخر ملت و‌عظمت کشور برشمرد و خاطر نشان کرد:امنیت،توسعه و پیشرفت امروز کشور مرهون خون این عزیزان است و مسئولان شهرستان باید، تعامل با خانواده شهدا و ایثارگران را در برنامه های کاری خود قرار دهند.

نماینده دولت در شهرستان ملارد ادامه داد:این دیدارها روحیه بخش و‌امید آفرین است و ما مسئولان را به خدمت بیشتر تشویق میکند.

در این دیدار،بخشی از مسائل و خواسته های خانواده های این دوشهید والامقام مطرح گردید،که فرماندار ملارد رسیدگی به آنها را در دستور کار خود قرار داد.

شهید اسماعیل محمدی رجلی،از شهدای والامقام شهرستان ملارد است،وی از نیروهای خود کفایی سپاه پاسداران در سال ۱۳۹۰ در پادگان شهید مدرس بود، وی در حین ماموریت در سن ۳۱ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

شهید فرج اله شریفی، نیز از شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی است،وی در سال ۶۳ در سن ۲۳ سالگی در«عملیات خیبر»به شهادت رسید.

انتهای پیام//
 

ارسال نظرات