برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده‌های لشکر ۸۴ پیاده لرستان

بیستمین مرحله از مسابقات مقدماتی قرآن کریم ویژه خانواده‌های کارکنان لشکر ۸۴ پیاده لرستان با حضور امیر زمانی فرمانده تیپ ۱۸۴ و حجت‌الاسلام حسین دانش هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی آجا در منطقه لرستان در سالن سینمایی این انقلاب هر سازمانی لشکر ۸۴ برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۲۵۲۹
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، امروز بیستمین مرحله از مسابقات مقدماتی قرآن کریم ویژه خانواده‌های کارکنان لشکر ۸۴ پیاده لرستان با حضور امیر زمانی فرمانده تیپ ۱۸۴ و حجت‌الاسلام حسین دانش هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی آجا در منطقه لرستان در سالن سینمایی این انقلاب هر سازمانی لشکر ۸۴ برگزار شد.

 

این دوره از مسابقات با رقابت بیش از ۱۰۰ نفر متشکل از سه گروه بانوان شاغل، همسران و فرزندان در رشته‌های قرائ تحقیق و ترتیل، حفظ ۱، ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۲۵ جزء و حفظ کل و مفاهیم(در دو سطح بالای مدرک فوق دیپلم و پائین فوق دیپلم) با محوریت جزء ۲۰ قرآن کریم براساس تفسیر نمونه آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام حسین دانش ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه کرامت طی سخنانی اظهار داشت: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و اخرت است و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است این قرآن به راهی هدایت می‌کند که مستقیم‌ترین راه‌هاست و شما و امثالهم که با قرآن مأنوس هستید به کمک آن می توانید به خوبی حق را از باطل تشخیص دهید .

 

وی گفت: قران کریم ،انسان را به زندگی کردن با معیارهای و ارزش‌های انسانی و اسلام دعوت می کند و با استعانت از قران انسان همواره در دنیا و آخرت عاقبت به خیر می‌شود.

 

وی در پایان هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج زندگی قرآنی بر اساس آموزه‌های اسلام دانست و اظهار كرد: با ترویج مفاهیم قرآنی در میان خانواده های ارتشی بیش از پیش توان و روحیه ایثار و مقاومت دربین آنها رواج خواهد یافت. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار