تشریح برنامه های دهه کرامت در شهرستان کوهبنان

مسئول کانون خادمیاران رضوی کوهبنان ابراز داشت: در روز ولادت باسعادت آقا علی بن موسی الرضا(ع) با حضور اعضای کانون خادمیاران رضوی کوهبنان قبور مطهر و منور شهیدان گمنام‌ شهرستان عطر افشانی و گلباران خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۵۲۵۷۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۳

به گزارش  خبرگزاری بسیج از کرمان ،  همزمان با دهه کرامت مسئول کانون خادمیاران رضوی کوهبنان در گفتگو با خبرنگار  این پایگاه خبری گفت: یکی از افتخارات ما ایرانیان وجود حرم مطهر و منور رضوی در ایران اسلامی است .

وی خاطر نشان کرد: ائمه اطهار هم در زمان حیات و هم در زمان ممات منشا خیر و برکات فراوان بوده اند و ایران اسلامی هم به برکت وجود امام رضا (ع) کانون توجه مسلمانان و شعیان جهان شده است .

محمد رضا توکلی افزود: دهه کرامت که از ولادت با سعادت کریمه اهلبیت شروع و به ولادت با سعادت ولی نعمت ایرانیان خاتمه پیدا می کند فرصت مغتنمی جهت گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و رضوی است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به گسترش بیماری کرونا در کشور و به تبع آن در شهرستان کوهبنان تلاش شده تا از تجمعات مردمی در اجرای برنامه های دهه کرامت کاسته شود.

مسئول کانون خادمیاران رضوی کوهبنان ابراز داشت: اجرای برنامه های فرهنگی در فضای مجازی ، ویزیت رایگان بیماران با مساعدت شبکه بهداشت و درمان ، توزیع سبد کالا ، دیدار با خانواده های معزز شهدا و جانبازان ، برگزاری مسابقه شعر در فضای مجازی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، برگزاری مسابقات ورزشی با همکاری اداره ورزش و جوانان و…….. از جمله برنامه های دهه کرامت در شهرستان کوهبنان هستند.

وی بیان داشت: به مناسبت دهه کرامت و روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان اداره اوقاف و امور خیریه با همکاری کانون خادمیاران رضوی شهرستان

مسابقه بزرگ در آستان دوست

با موضوع شعر ، دل نوشته ، عکس یادگاری《جدید و قدیم》با محوریت امامزادگان شهرستان کوهبنان برگزار می کند.

توکلی ادامه داد: در روز ولادت باسعادت آقا علی بن موسی الرضا(ع) با حضور اعضای کانون خادمیاران رضوی کوهبنان قبور مطهر و منور شهیدان گمنام‌ شهرستان عطر افشانی و گلباران خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار