خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس با بیان اینکه تفکر بسیجی عامل پیروزی در تمام عرصه هاست، گفت : خط ما خط ولایت فقیه است و ما فرامین خود را از منویات مقام معظم رهبری سر لوحه می گیریم.
کد خبر: ۹۲۵۲۶۲۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ علی خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در دیدار با امام جمعه طبس، گفت : سپاه طبق قانون اساسی وظیفه حفظ و حراست از انقلاب را برعهده دارد و نسبت به تمام تهدید ها ابتدا پیش بینی و سپس پیشگیری می کند.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج با حمایت مردم عزیز همیشه در صحنه هستند، افزود: در جریان بیماری کرونا، سپاه در مقابل این ویروس سیستم دفاعی گرفته است، لذا هدف ما فعال سازی صد در صد ظرفیت بسیج در مقابل تمام تهدیدات است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس با بیان اینکه تفکر بسیجی عامل پیروزی در تمام عرصه هاست، گفت: خط ما خط ولایت فقیه است و ما فرامین خود را از منویات مقام معظم رهبری سر لوحه می‌گیریم.

خبازی با بیان اینکه در حال حاضر در هفته افشای حقوق بشر آمریکایی قرار داریم، گفت: در آستانه هفته عفاف و حجاب نیز هستیم که برای این مناسبت ها برنامه هایی در نظر گرفته شده است.

 حجت الاسلام محمدی سبزواری امام جمعه طبس در این دیدار با بیان اینکه بسیج و سپاه مولود انقلاب هستند، گفت: امروزه بسیج و سپاه تقویت کننده انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه بسیجی بودن  تنها به معنی عضویت در بسیج و پایگاه ها نیست، افزود: داشتن تفکر بسیجی مهم است و البته ما با این تفکر انقلاب کردیم ، در جنگ پیروز شدیم و توطئه ها را خنثی کرده ایم.

امام جمعه طبس افزود : در دهه اخیر هم که دشمنان ما خواستن با جنگ نیابتی و داعش به ما ضربه بزند ولی این تفکر بسیجی بود که در مقابل آن ایستاد و آنها را شکست داد.

حجت الاسلام محمدی سبزواری خاطر نشان کرد : شجره طیبه بسیج در اعماق دلها جا گرفته است و ریشه آن در تمام جهان در حال گسترش است .

وی، بر حضور بسیج در تمامی شرایط و عرصه ها، خصوصا بحث فرهنگی تاکید کرد و گفت: باید حلقات صالحین کیفی سازی شود و با کادر سازی معلم، مدیر و مسئول آینده را بپرورانیم.

امام جمعه طبس با مطرح کردن بحث مطالبه گری عنوان داشت : سپاه باید نگاه ویژه ای به مجامع بسیج داشته باشد و با تشکیل کارگره های مختلف موضوعات و معضلات جامعه را شناسایی و تلاش خود را در حل آن به طور کامل به کار ببندد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها