خبرهای داغ:
متأسفانه کلاهبرداری از یکی از شرکت‌های دولتی بود که این کار صورت گرفته بود و می‌دانید فرآیند استرداد مجرمان کار پیچیده و حرفه‌ای است که با کوشش همکاران من به سرانجام رسید.
کد خبر: ۹۲۵۲۶۳۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مجتبایی گفت: یک مفسد اقتصادی که از ۴ سال پیش به اتهام کلاهبرداری تحت تعقیب و فراری بود، از کشور‌های حاشیه خلیج فارس به کشور بازگردانده شد.

جزئیات بازگرداندن یکی از مفسدان اقتصادی به کشور/ متهم  از ۴ سال پیش به اتهام کلاهبرداری و خیانت در امانت تحت تعقیب بود

 

سردار مجتبایی جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره بازگرداندن یک مفسد اقتصادی به کشور گفت: شب گذشته یکی از مفسدان اقتصادی با پیگیری‌هایی که همکاران من در یک کار منسجم با بخش‌های مختلف قضایی داشتند از یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس به کشور بازگردانده شد.

وی افزود: این متهم که از ۴ سال پیش به اتهام کلاهبرداری و خیانت در امانت تحت تعقیب بود و در این ۴ سال به ۵ - ۶ کشور سفر کرده بود و در ردیابی پلیس بین الملل تحت تعقیب قرار گرفت و با هماهنگی با پلیس بین الملل از کشوری که پناه گرفته بود به کشور باز گردانده شد.

جانشین رئیس پلیس بین الملل ناجا در تشریح میزان کلاهبردی این متهم گفت: حدود ۱۲۰ میلیون درهم (۶۰۰ میلیارد تومان) میزان کلاهبرداری این فرد بود که رقم بسیار بالایی است.

سردار مجتبایی تصریح کرد: متأسفانه کلاهبرداری از یکی از شرکت‌های دولتی بود که این کار صورت گرفته بود و می‌دانید فرآیند استرداد مجرمان کار پیچیده و حرفه‌ای است که با کوشش همکاران من به سرانجام رسید.

وی افزود: فرآیند بازگرداندن مجرمان از بیرون با داخل کشور متفاوت است و افرادی که مامور می‌شوند باید به روابط و حقوق بین الملل و زبان مسلط باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها