به مناسبت گرامیداشت هفته صرفه جویی در مصرف آب صورت گرفت.

برگزاری نشست صمیمی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)سمنان

نشست صمیمی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) ،جانشین فرماندهی سپاه استان در امور اقشار و متخصصین ،ریاست سازمان بسیج کارمندان استان ، فرمانده حوزه مرکزی ادارات کل استان با مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته صرفه جویی در مصرف آب با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۲۷۰۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از سمنان : نشست صمیمی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) ،جانشین فرماندهی محترم سپاه استان در امور اقشار و متخصصین ،ریاست سازمان بسیج کارمندان استان ، فرمانده حوزه مرکزی ادارات کل استان با مدیرعامل محترم شرکت آب و فاضلاب استان سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته صرفه جویی در مصرف آب با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان برگزار شد

مرتضی دهرویه ریاست سازمان بسیج کارمندان استان سمنان در دیدار با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان اظهار داشت: سازمان آب و فاضلاب شهری و سازمان اب و فاضلاب روستایی بنا به تشخیص وزیر نیرو از باب کمک به روستا‌ها و به این دلیل که اعتبار بخشی از پروژه‌های روستایی جذب نمیشد ادغام شد.

آقای دهرویه گفت: در مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان و در حوزه روستایی اتفاق خوبی در حال رخداد است و منابع اعتبار از صندوق توسعه ملی داده می‌شود همچنین بعضی از بانک‌های عامل مثل پست بانک در این حوزه کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: موضوع بعدی بحث امنیتی و خدمت رسانی است که باید این موضوع نیز در اجرای پروژه‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم
وی با اشاره بر میز خدمتی که سال گذشته در مسجد درجزین برگزار شد ادامه داد: این میزخدمت از جمله میزخدمت‌هایی بود که نتایج مثبتی را به همراه داشت؛ همچنین با توجه به رویکرد جهادی که مدیرعامل فعلی شرکت آب وفاضلاب دارد می‌تواند این میزخدمت‌ها ادامه داشته باشد و نتایج خوبی را رقم بزند.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد کارکنان شرکت آب و فاضلاب عضو بسیج هستند خاطرنشان کرد: کارکنان این اداره در برنامه‌های بسیج و همچنین فرهنگی فعالیت خوبی دارند و امیدواریم از این پس شاهد حضور فعال‌تر آن‌ها در طرح‌های بسیج باشیم.

محمد طاهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در دیدار با فرمانده سماه استان سمنان بیان داشت: هفته اول تیرماه هفته صرفه جویی و مدیریت مصرف آب می‌باشد که از امسال مدیریت برق هم به آن اضافه شده است و در این هفته شرکت برنامه‌های متنوعی را برای مدیریت مصرف بهینه آب شرب و به منظور جلب توجه همگانی به اهمیت صیانت از این عنصر حیات بخش به اجرا می‌گذارد.

وی اظهار کرد: با همراهی مردم، سپاه و بسیج، هدف‌گذاری انجام شده برای توسعه فرهنگ مصرف بهینه آب محقق می‌شود.

محمد طاهری درمورد یکپارچه سازی شرکت گفت: با مصوبه هیات دولت و همچنین مصوبه شورای عالی اداری از سال گذشته موضوع یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی مطرح و در قالب شرکت آب و فاضلاب استان در کلیه کشور اجرا شد و همزمان با آغاز یکپارچه سازی محدودیت‌هایی را به دلیل شیوع ویروس کرونا داشتیم که با وجود همه محدودیت‌ها کار‌ها به خوبی انجام شد

طاهری بیان داشت: ۲۰ شهر و ۲۹۶ روستا را تحت پوشش شرکت داریم که از ۲۰ شهر به صورت ۱۰۰ درصد مردم شهر‌ها از خدمات آب شرب شهری و ۷۲ درصد در بخش روستا‌های بالای ۲۰ خانوار از آب شرب سالم برخوردار هستند.

وی افزود: ۲۶۰ هزار انشعاب آب شهر‌ها را در گذشته داشتیم که حدود ۶۲ هزار انشعاب روستایی در ۲۹۶ روستا به مجموعه ما اضافه شد.
وی با اشاره بر مسائل مختلف روستا‌ها گفت: در روستا‌ها به دلیل پراکندگی و شرایط قدمت شبکه‌های آب مشکلات زیادی را داریم.
طاهری نگاه دولت در امر یکپارچه سازی را یکسان کردن خدمات روستا و شهر‌ها دانست و بیان داشت: این کار موجب ایجاد یکپارچگی کیفی و کمی در روستا و شهر‌ها می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت اصلاح الگوی مصرف خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها و ادارات باید به این دغدغه رهبر معظم انقلاب توجه داشته باشند و اصلاح الگوی مصرف را در برنامه‌های خود داشته باشند.

وی آمادگی خود را برای شرکت در میز‌های خدمت جهادی اعلام کرد و گفت: میز‌های خدمت جهادی در روستا‌ها می‌توانند مشکلات و مطالبات زیادی را برطرف کنند و ما با توجه به مقدار امکاناتی که در اختیار داریم برای رفع مشکلات مردم حاضر هستیم.

طاهری از فرمانده سپاه استان سمنان برای بازدید از طرح آب رسانی چشمه روزیه به سمنان که دارای ۳۳۰۰ متر تونل است دعوت کرد و گفت: حضور و همکاری سپاه در طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی مختلف موجب افزایش کیفیت و سرعت عمل پروژه‌ها می‌شود.

سردار دامغانی در این دیدار گفت: همه تلاش مجموعه سپاه و بسیج این است که از هر ظرفیتی برای مردم و خدمت رسانی به آن‌ها استفاده کند و خدمت گزار مردم باشد

وی با اشاره بر پروژه احداث استخر میامی افزود: احداث این استخر تنها با هدف خدمت گزاری و رفع مطالبه‌ی مردمی بود و هیچ درآمدی برای مجموعه ما نخواهد داشت؛ همچین این پروژه‌ها بدون هیچ تخصیص اعتباری انجام می‌شود و هزینه آن‌ها از نقاط مختلف و کمک‌های دستگاه‌ها و مردم جمع آوری می‌شود.

وی با اشاره بر تقدس کلمه بسیج ادامه داد: همانطور که از نام بسیج مشخص است ما سعی میکنیم مجموعه ها، دستگاه ها، مردم و امکانات مختلف را برای رفع مطالبات مردمی بسیج کنیم.


وی ادامه داد: استخر میامی در حال اتمام است و فقط مشکل انشعابات را داریم و اگر این مشکل مرتفع شود به زودی این استخر افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره بر پیاده سازی طرح اصلاح الگوی مصرف در مجموعه سپاه و بسیج افزود: در مجموعه سپاه و بسیج الگوی مصرف به صورت مستمر و مداوم کنترل می‌شود و هر کجا شاهد عدم رعایت این موضوع باشیم با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی در پایان برای حل مشکل آب که یک معضل استانی است اعلام امادگی کرد و گفت: هر کجا که به حضور سپاه در حل مشکل آب نیاز باشد آمادگی کامل حضور و انجام وظیفه را داریم.

گفتنی است در این دیدار برادر بسیجی ابوالفضل عالیشاهی به عنوان فرمانده پایگاه بسیج شرکت آب و فاضلاب استان سمنان منصوب شد.

 

ارسال نظرات