جوانان انقلابی سبب شادی مردم سیل‌زده شدند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی معنویت‌گرا، اخلاق‌گرا و عدالت‌گرا با اقدامات خوبی که داشتند سبب شادی مردم سیل‌زده شدند که این اهمیت کار جهادی را می‌رساند.
کد خبر: ۹۲۵۲۸۴۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین شاهرخی عصر امروز درمراسم افتتاحیه 97 منزل مسکونی سیل‌زدگان پلدختری با بیان اینکه اصل همبستگی و رفع حاجات مردم یک اصل اساسی است، اظهار داشت: رسیدگی به امور انسان‌ها به ویژه مسلمانان و شیعیان یک اصل اساسی است و تا این همبستگی در بین مسمانان وجود دارد ما قله‌های رفیع پیشرفت، تمدن و ارتقا مسائل دینی و فرهنگی را فتح خواهیم کرد.

وی افزود: رفع حاجت مردم یک نعمت است که به سوی شما می‌آید که باید با این نعمت خوب و مطلوب برخورد کنید؛ در سیلاب فروردین سال گذشته دیدیم ملت ایران همبستگی کرده و مردم لرستان به سخاوت، همبستگی و جانثاری شهرت دارند همچنانی که هنوز خود درگیر مشکلات پساسیل بودند اما وقتی که سیلاب در استان سیستان و بلوچستان رخ داد همین مردم سیل‌زده لرستان به  کمک آنها رفتند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان ضمن قدردانی از فعالیت سپاه و قرارگاه سازندگی حضرت معصومه(س)عنوان کرد: افتتاح این طرح‌های مسکن در مناطق سیل‌زده لرستان نمود بارز اقدامات جهادی سپاه قم، تولیت حرم حضرت معصومه(س) و مردم است که قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی معنویت‌گرا، اخلاق‌گرا و عدالت‌گرا با اقدامات خوبی که داشتند سبب شادی مردم سیل‌زده شدند که این اهمیت کار جهادی را می‌رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار