خبرهای داغ:
مسئول برگزاری جشن‌های مردمی کاروان زیر سایه خورشید خبر داد

برگزاری ۷۰ برنامه طی دهه کرامت با حضور کاروان زیر سایه خورشید در همدان

مسئول برگزاری جشن‌های مردمی کاروان زیر سایه خورشید از برگزاری ۷۰ برنامه طی دهه کرامت با حضور کاروان زیر سایه خورشید در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۲۸۹۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹

برگزاری ۷۰ برنامه طی دهه کرامت با حضور کاروان زیر سایه خورشید در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اعضای کاروان زیر سایه خورشید و خادمان حرم رضوی همزمان با دهه کرامت با پرچم متبرک امام رضا(ع) در مرکز فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) میزبان اهالی رسانه بودند.

مسئول برگزاری جشن‌های مردمی کاروان زیر سایه خورشید با بیان اینکه ۱۳ سال است که این برنامه پرشور به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی در کشور و ۱۰ سال است که در استان همدان برگزار می‌شود، افزود: امسال به خاطر شیوع کرونا برگزاری جشن مردمی کاروان زیر سایه خورشید در استان به صورت محدودتر و با رعایت کامل اصول بهداشتی مورد تایید در حال انجام است.

سید مصطفی بژم از برگزاری ۷۰ برنامه در استان همدان خبر داد و گفت: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، دیدار با خانواده شهید سلگی، دیدار با جهادگران عرصه سلامت و کادر درمان، دیدار با خیران، تجلیل از اعضای ستاد مردمی مقابله با کرونا، دلجویی از خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا بخشی از این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات