خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران قزوین
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران قزوین از برگزاری کلاس‌های تابستانی با برنامه های متنوع ضمن رعایت نکات بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۲۹۵۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳

محسن کاظمی، فرمانده پایگاه بسیج شهید چمران حوزه مقاومت بسیج ولیعصر(عج) قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: هر ساله توسط پایگاه شهید چمران در ایام تابستان برنامه های متنوعی برای نوجوانان در محله و امامزاده آمنه خاتون(س) برگزار می‌شود که با توجه به شرایط امسال و شیوع ویروس کرونا، این برنامه ها با رعایت نکات بهداشتی به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه کلاس‌های تابستانی با محوریت برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و ورزشی است، عنوان کرد: کلاس‌های امدادی، فتوشاپ، قرآنی، سرود، سواد رسانه و مهارت‌های مرتبط با رایانه و سایر برنامه‌های جانبی شامل دیدار با خانواده شهدا، کوهپیمایی، تیراندازی، طناب کشی، حلقه صالحین در 2 سطح و غیره از جمله دوره ها و فعالیت‌های پیش بینی شده توسط پایگاه بسیج شهید چمران است.

کاظمی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام کلاس‌ها برای علاقمندان آغاز شده و تا 13 تیر ادامه دارد و در روز ولادت باسعادت امام رضا(ع) با برگزاری تور دوچرخه سواری کلاس‌های تابستانی رسماً آغاز خواهد شد.

 

1008/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها