اعزام بسیج جامعه پزشکی دهلران به روستا‌های پتک اعراب و جلیزی

منصوری از اعزام بسیج جامعه پزشکی شهرستان دهلران به روستا‌های پتک اعراب و جلیزی پایین به منظور خدمت رسانی بیشتر به این مناطق خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۲۹۸۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰

منصوری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران از توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک ، مواد ضدعفونی کننده دست و غیره در مناطق محروم این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری و کنترل بیماری کرونا ، تیم بسیج جامعه پزشکی شهرستان دهلران به روستا‌های پتک اعراب و جلیزی پایین اعزام شدند.

او ادامه داد: این تیم به مناطق مذکور رفتند تا خدماتی نظیر توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک ، مواد ضدعفونی کننده دست و غیره  را به بیماران دیابتی ، فشارخونی و سایر بیماران نیازمند که در مناطق محروم سکونت دارند ارائه دهند.

منصوری ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی بسیج جامعه پزشکی و پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران ، بیان کرد: تلاش ما این است که به طور مستمر به تمامی مناطق صعب العبور خدمات بهداشتی لازم را  ارائه دهیم.

او مطرح کرد: این تیم در راستای مقابله با بیماری کرونا ، تاکنون به بیماران نیازمند سایر مناطق محروم این شهرستان از جمله منطقه محروم بیات شهر موسیان نیز خدماتی ارائه داده است.

ارسال نظرات