مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت:بر اساس آمارهای موجود سه هزار و 640 خدمت به بیماران صعب العلاج ، خاص و سالمندان بیمار نیازمند مراقبت در منزل در قالب هزینه های درمانی ، تهیه تجهیزات پزشکی و هزینه نگهداری سالمندان در سال گذشته ارائه شده است.
کد خبر: ۹۲۵۳۰۸۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ هدایت صفری با ارائه گزارشی از خدمات این نهاد به بیماران خاص، صعب العلاج و سالمندان بیمار نیازمند مراقبت در منزل در سال گذشته، گفت:: بر اساس بررسی‌های انجام شده ۷۲۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان دارای بیماری‌های خاص و صعب العلاج بوده و تامین هزینه‌های بهداشتی و درمانی مورد نیاز این گروه از جامعه هدف در اولویت خدمات این نهاد قرار دارد.

وی با بیان اینکه با همین نگاه و به منظور کمک به تامین هزینه‌های بهداشتی و درمانی بیماران خاص و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان سه هزار و ۶۴۰ خدمت به این گروه از جامعه هدف این نهاد در طول سال گذشته ارائه شده است، افزود: خدمات ارائه شده به این گروه از جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان در قالب هزینه‌های درمان مکمل، تهیه تجهیزات مورد نیاز از قبیل: ویلچر، تخت و تشک طبی، پوشینه، واکر، عصا و... و هزینه نگهداری سالمندان نیازمند مراقبت در منزل بوده است.

صفری با اشاره به اینکه بیش از یک میلیارد و ۶۵ میلیون تومان به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و مراقبتی بیماران خاص و صعب العلاج در سال گذشته هزینه شده است، ادامه داد: منابع مورد نیاز برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به این گروه از جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان از محل منابع و اعتبارات این نهاد و هم افزایی آن با کمک‌های مردمی تأمین شده است.
ارسال نظرات