خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان از تهیه جهیزیه و سیسمونی به همت خیرین پایگاه انسیه همدان برای خانواده‌های کم بضاعت و بی‌بضاعت خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۳۱۶۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹

تهیه جهیزیه و سیسمونی برای خانواده‌های نیازمند به همت پایگاه انسیه همدانمریم رزجی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان، ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت اظهار داشت: برنامه‌های دهه کرامت از اول ذی القعده همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) خواهر گرامی امام رضا (ع) آغاز و تا یازدهم ذی القعده روز ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین رسالت جشن‌های دهه کرامت آشنایی جامعه با حقایق سیره رضوی است، گفت: با برگزاری جشن‌های دهه کرامت فرح و شادمانی مبتنی بر آموزه‌های دینی در جامعه شکل می‌گیرد و می‌توان در چهارچوب ارزش‌های دینی نشاط را برای جامعه به ویژه جوانان به ارمغان آورد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه  جشن‌های دهه کرامت فرصت مغتنمی برای گسترش و ترویج روحیه نشاط و شادمانی اسلامی در جامعه و جوانان است، ابراز داشت: نباید تصور کرد که  نشاط جوانان تنها محدود به شادی‌های ناسالم و الهام گرفته از فرهنگ‌های غربی است بلکه بسیاری از نشاط و شادمانی‌ها در دین اسلام وجود دارد و این برعهده مسئولان است که آنها را به جامعه معرفی کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت افزود: گروهی از خواهران پایگاه مقاومت انسیه از حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان با همکاری خیرین پایگاه، با نیت خیرخواهانه و خداپسندانه اقدام به  تهیه بخشی از جهیزیه و سیسمونی برای تعدادی از خانواده‌های کم بضاعت و بی‌بضاعت کردند.

رزجی با اشاره به اینکه خدمت در بسیج نوعی جهاد و عبادت است، گفت: گروه‌های جهادی می‌توانند در تمام زمینه‌ها فعال باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات