خبرگزاری بسیج: فرماندار شهرستان قدس،از احداث بیمارستان200تختوابی در این شهرستان خبر داد و‌گفت:علاوه بر بیمارستان160تختخوابی،بیمارستان200تختخوابی غیر دولتی نیز،توسط بخش خصوصی احداث می شود،که این بیمارستان تحت پوشش کلیه بیمه های تکمیلی است.
کد خبر: ۹۲۵۳۲۲۷
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرنگار غرب استان-خبرگزاری بسیج،لیلا واثقی،فرماندار شهرستان قدس در دومین جلسه شورای اداری،با اشاره به تکریم ارباب رجوع در ادارات اظهار داشت: با توجه به دستور استانداری روزهای «سه شنبه» بعنوان روز ملاقات عمومی در مصوبه این نهاد ثبت شده است، ‌اما بر این باوریم، که در روزهای دیگر درهای ادارات به روی مردم باز باشند و خدمت به آنها باید در اولویت تمامی ادارات این شهرستان قرار بگیرد.

وی به انتقاد امام جمعه این شهرستان مبنی، بر عدم حضور مسئولان در میان مردم و‌ رفع مشکلات ارباب رجوع  پرداخت و‌ تصریح کرد:فرمانداری در این راستا با فعال کردن گروه های بازرسی ،هفته ای دو بار نحوه پاسخگویی مدیران  و نوع خدمت آنها به مردم را مورد بررسی قرار خواهد داد.

نماینده دولت در شهرستان قدس، در عین حال یادآور شد:«متاسفانه در این زمینه مشکلاتی هم وجود دارد و به زودی با توجه به برنامه ریزی های صورت  گرفته، این معضل  هم رفع خواهد شد.

واثقی، با تأکید مجدد  بر جذب سرمایه گذار و حمایت بخش خصوصی  خاطر نشان کرد: با توجه به تحریمهای ظالمانه و کمبود بودجه دولت،یکی از راه های برون رفت از مشکلات فعلی شهرستان،حمایت از جذب سرمایه گذار و بخش خصوصی است ،که  کماکان با این طرح بسیاری از پروژه ها را در شهرستان قدس به بهره برداری رساندیم و‌ یقینا اگر منتظر بودجه دولت بودیم ،سالهای سال به طول می انجامید.

وی در ادامه از احداث بیمارستان۲۰۰تختخوابی غیر دولتی توسط بخش خصوصی خبر داد و اظهار داشت:شهرستان قدس با وجود بیمارستان تازه افتتاح شده 160تختخوابی که در زمان تصدی ما به این سمت به بهره برداری رسید، متاسفانه جوابگوی مشکلات بهداشتی نبود و از این رو با پیگیرهای فرمانداری، درپی ساخت بیمارستانی مجهز و در شان مردم این شهرستان در آینده ای نزدیک اهتمام کردیم.

وی تصریح کرد:این بیمارستان تحت پوشش همه بیمه تکمیلی، از جمله تأمین اجتماعی و با جذب سرمایه گذار انجام خواهد شد و شهرداری نیز در این راستا،با واگذاری زمینی به مساحت2 هکتار برای ساخت این پروژه موافقت کرده است.

 فرماندار شهرستان قدس، با وجود اعتراض جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران،مدعی حمایت از جامعه ایثارگری در این نهاد شد و‌ خاطر نشان کرد:درخصوص اشتغال فرزندان‌ایثارگر شهرستان قدس،توسط بنیاد برکت نیز طی مکاتبات متعددی که با رییس بنیاد شهید در خصوص ارسال اسامی فرزندان شهدا و  ایثارگر داشته است، که متاسفانه رییس بنیاد شهید از ارسال اسامی امتناع ورزید.

 واثقی،در جهت خدمت بهتر و مطلبوتر به خانواده شهدا و ایثارگران، از ادارات و‌نهادهای شهرستان قدس خواست،هرچه سریعتر نماینده ایثارگران در ادارات خود را به فرمانداری معرفی کنند،تا استخدام آنها مورد بررسی قرار گیرد.

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات