خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی مادر سادات در همدان در گفت‌وگو با «بسیج» تأکید کرد

لزوم ورود جوانان در جبهه‌‌های فرهنگی و محرو‌میت‌زدایی

مسئول گروه جهادی مادر سادات در همدان گفت: در جنگ نرم و جنگ اقتصادی پیش رو، جوانان باید در جبهه‌‌های فرهنگی و محرو‌م‌زدایی در برنامه‌های درازمدت تلاش بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۵۳۲۶۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

لزوم ورود جوانان در جبهه‌‌های فرهنگی و محرو‌میت‌زداییحمیده رمضانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به وجود ویروس کرونا و ایجاد اختلال در اقتصاد مردم تصمیم به راه‌اندازی گروه جهادی مادر سادات گرفتیم که متشکل از دختران نوجوان و جوان دانش‌آموز و دانشجو است.

وی با بیان اینکه این گروه خودجوش و با کمک‌های مردمی فعالیت می‌کند، گفت: با توجه به اینکه بیشتر اعضای این گروه دانش‌آموز هستند در این راه بسیج دانش‌آموزی شهیده هاجریان همدان ما را حمایت می‌کند.

مسئول گروه جهادی مادر سادات در همدان با بیان اینکه این گروه در ابتدا با هدف تهیه جهیزیه به نوعروسان نیازمند تشکیل شد، افزود: در ادامه راهکارهای فرهنگی و اجتماعی از جمله توزیع کتاب در بین دختران در روز دختر و فعالیت‌های دیگر در روز حجاب و ... به برنامه‌های گروه جهادی اضافه شد.

وی با بیان اینکه به مدد الهی تا به امروز به دو نو عروس نیازمند در تهیه جهیزیه کمک کرده‌ایم، عنوان کرد: در جنگ نرم و جنگ اقتصادی پیش رو، جوانان باید در جبهه‌‌های فرهنگی و محرو‌م‌زدایی در برنامه‌های درازمدت تلاش بیشتری داشته باشند.

رمضانی افزود: اردوهای جهادی به ‌تنهایی نمی‌‌تواند مشکلات یک منطقه را ریشه‌‌کن کند بلکه دستگاه‌های دولتی نیز نقش خود را در امر محرومیت‌‌زدایی نباید فراموش کنند.

وی با بیان اینکه در این راه به دنبال خودسازی و رشد معنویت نیز هستیم، تصریح کرد: در گروه‌های جهادی بیشتر از کمک اقتصادی به دیگران به خودمان کمک معنوی می کنیم که بتوانیم با نفس خود بجنگیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات