خبرهای داغ:

بیانیه مجمع عالی بسیج شهرستان بهار به مناسبت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی

مجمع عالی بسیج شهرستان بهار در پیامی ضمن گرامیداشت یاد شهدا بیانیه‌ای به مناسبت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۵۳۲۹۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

بیانیه مجمع عالی بسیج شهرستان بهار به مناسبت هفته افشای حقوق بشر آمریکاییبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، مجمع عالی بسیج شهرستان بهار در پیامی ضمن گرامیداشت یاد شهدا بیانیه‌ای به مناسبت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ششم تا دوازدهم تیرماه با نام هفته حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است. دست‌نشانده‌های رذل ایالات‌متحده که چهره نفاق آنان آشکار گردیده بود در ششم تیرماه سال 1360 با سوءقصد نافرجام به حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» ماهیت پلید خود را نشان دادند. فردای آن روز یعنی هفتم تیرماه سال 1360 طی بمب‌گذاری و انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی آیت‌الله دکتر بهشتی و هفتاد و دو یار صدیق انقلاب اسلامی به شهادت رسیدند. در هشتم تیرماه سال 1360 شهید محمد کچونی رئیس زندان اوین توسط گروهک منافقین ترور و به شهادت رسید. یازدهم تیرماه سال 1360 آیت‌الله صدوقی (ره) نماینده امام (ره) و امام‌جمعه یزد به شهادت رسید و دوازدهم تیرماه سال 1367 هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی وینسنس با شلیک مستقیم موشک ساقط و منجر به شهادت تمامی 290 مسافر و خدمه از جمله 66 کودک و 53 زن گردید.

«مأمون زمان» با مشاهده پیشروی رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنگ و ضعف و ناتوانی خود در برابر ایمان انقلابی ملت و با احساس حقارت در برابر فرماندهی امام امت «سناریوی قتل» را در دستور کار خود قرار داد. دست‌پرورده‌های خائن ایالات‌متحده دستشان به خون 17000 هزار انسان بی‌گناه در کوچه و خیابان و در مغازه و منزل آلوده شد. ولی با این همه، حرکت پرشتاب و مستمر انقلابی ادامه یافت. اگر آن روزها رژیم جنایتکار آمریکا فقط «احساس» شکست و حقارت را داشت امروز به «یقین» به شکست و حقارتش در برابر انقلاب عظیم ملت ایران پی برده است.

امروز صدای حقانیت و مظلومیت ملت ایران و ندای انقلاب عظیم اسلامی به گوش تمامی مستضعفان جهان رسیده است. امروز ماهیت این «ببر پوشالی» بر همگان آشکارتر شده است. امروز پرده از چهره کریه، مزور و ضد بشری فرعون زمان حتی در برابر مردمِ خودش نیز کنار رفته است.

رژیم ضد مردمی، ضد بشری و نژادپرست ایالات‌متحده که هیچ ارزشی برای جان انسان‌ها قائل نیست عَلَم حقوق بشر را نیز برداشته است؛ رژیم فاسدی که روزانه ده‌ها و سالانه هزاران نفر از مردم کشور خودش را با سلاح گرم و یا با گذاشتن زانو روی گردن می‌کشد چطور می‌تواند داعیه‌دار حقوق بشر باشد؟

کارنامه ننگین رژیم مستکبر ایالات‌متحده مملو از حملات نظامی، کودتا، ترور و کشتار مردم بی‌دفاع کشورهای مختلف جهان از عراق، یمن، سوریه و افغانستان تا ویتنام، فیلیپین، کوبا و ... است. حمایت از ابردیکتاتورهای جهان از آل سعود و آل خلیفه گرفته تا مصر و تونس و شیلی و در رأس آن‌ها «دولت تروریست» و رژیم غاصب صهیونیستی در صدر فهرست جنایات این رژیم ثبت شده است.

وحشی‌ترین تروریست‌های عالم اعم از بوکوحرام و داعش و جبهه‌النصره از پشتیبانی مالی و تجهیزاتی آمریکا برخوردار بوده‌اند وگرنه چطور ممکن است گروه تروریستی کودنی مانند داعش به‌راحتی بتواند منابع نفتی دو کشور بزرگ عراق و سوریه را استخراج کرده و در بازارهای جهانی به فروش برساند! و درعین‌حال کشور کهن و بزرگی مانند ایران با دارا بودن هزاران مهندس و متخصص و سکوهای نفتی و ده‌ها نفت‌کش غول‌پیکر از فروش نفت خودش هم محروم باشد؟!

البته این‌ها همه نشانه‌هایی است!

عمر ننگین تنها ابرقدرت مادی جهان رو به پایان است... این را می‌شود از بحران‌های درونی آمریکا هم فهمید جنبش وال‌استریت و حالا اعتراضات و آشوب‌های خیابانی. صداهای در گلو مانده و خفه‌شده سیاه‌پوستان و شهروندان درجه چندم آمریکایی که از حقوق اولیه‌شان هم محروم شده‌اند مجالی برای بروز فریاد تظلم خواهی و نابودی ساختار ناعادلانه آن فراهم آورده است.

البته آزادگان جهان در برابر اقدامات ضد حقوق بشری و غیرانسانی رژیم ایالات متحده و دست نشانده ها و تروریست های تحت حمایت او سینه سپر کرده و ایستاده‌اند.

از خطه دلاورخیز شهرستان بهار شهید مدافع حرم سیدمیلاد مصطفوی و شهید مدافع حرم، فرمانده شجاع شهید مرتضی ترابی کمال با تقدیم جان شیرین خود در برابر ذبح بی گناهان و تجاوز و تعدی ایستادند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات