خبرهای داغ:
رئیس سازمان زندان‌ها:

اصلاح و تربیت در گرو وجود موثر مراقبین امور تربیتی و تامینی در زندان است

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: امر اصلاح و تربیت و تحقق مدرسه نیکی‌ها در زندان در گرو وجود موثر مراقبین امور تربیتی و تامینی است.
کد خبر: ۹۲۵۶۶۱۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹

اصلاح و تربیت در گرو وجود موثر مراقبین امور تربیتی و تامینی در زندان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدمهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به همراه رضاکیان منش‌راد، جانشین و مشاور رئیس سازمان، مهدی فراهانی سرپرست معاونت قضایی، اجرای احکام و امور مجلس، حمید اسدی مدیرکل حفاظت و اطلاعات و علیرضا بابایی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان به صورت سرزده از زندان همدان و اقدامات عمرانی گسترده در این زندان بازدید کردند و در جریان امور قرار گرفتند.

رئیس سازمان زندان‌ها در این بازدید اقدامات در حال انجام زندان همدان را نمونه یک کار جهادی  عنوان کرد و گفت: این اقدامات برای کشور و به ویژه برای زندانبانی کشور لازم است تا بتوانیم شاهد ارتقاء در عرصه اصلاح و تربیت باشیم.

محمدمهدی حاج محمدی با بیان اینکه مراقبین مربیان تربیتی هستند، اظهار داشت: شما که مربیان امور تربیتی هستید باید به شغل زندانبانی افتخار کنید.

وی افزود: امر اصلاح و تربیت و تحقق مدرسه نیکی‌ها در زندان در گرو وجود موثر مراقبین امور تربیتی و تامینی است.

رئیس سازمان زندان‌ها با ذکر روایاتی از معصومین(ع) به  قدر و منزلت مربیان تربیتی  در آموزهای دینی و تربیتی دین مبین اسلام  و جایگاه  رب و مربی عالمیان بودن خداوند و با اشاره به ماموریت‌های اصلی سازمان بیان کرد: برنامه اصلی ما در حوزه سلامت و اصلاح و تربیت است، بنابراین در این راستا نیاز است تا توجه ویژه‌ای صورت پذیرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: شهید چیت‌سازیان برای یاری دین خداوند از بین زندانیان یارگیری می‌کرد و جمله بسیار حکمت‌آموزی هم دارد که زمانی ما می‌توانیم از سیم خاردارهای دشمن عبور کنیم که توانسته باشیم از سیم خاردارهای نفس عبور کنیم.

حاج محمدی همچنین با قدردانی از مدیرکل زندان‌های همدان از وی به عنوان مدیری پرتلاش و باانرژی یاد کرد و از اقدامات بسیار گسترده عمرانی این زندان که در راستای فراهم کردن زیرساخت‌ها برای برنامه‌های تربیتی است نیز به عنوان اقدامات جهادی نام برد.

وی افزود: امید است این جهادها، تلاش‌ها و مجاهدت‌ها در راستای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای سلامت جسمی مددجویان، زمینه‌ای برای هدف اصلی که تربیت مددجویان است، باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات