سعید زعفری هشجین
همزمان با دهه کرامت در شهر هشجین صورت گرفت :
همزمان با دهه کرامت ۳۵ هزار صلوات توسط خواهران اعضای این کانون نثار روح مطهر امام رضا (علیه السلام) و حضرت معصومه (سلام الله علیها) شد.
کد خبر: ۹۲۵۳۳۰۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

۳۵ هزار صلوات نثار روح مطهر امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) شد

«شورانگیز نوروزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردبیل گفت: همزمان با دهه کرامت 35 هزار صلوات توسط خواهران اعضای این کانون نثار روح مطهر امام رضا (علیه السلام) و حضرت معصومه (سلام الله علیها) شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر هشجین تصریح کرد: این حرکت معنوی به همت خواهران اعضای این کانون تدارک دیده شد و با مشارکت خوب خواهران مواجه شد.

این مقام مسئول اعلام داشت: البته تا پایان دهه کرامت نیز 20 دوره سوره یاسین ختم خوانی خواهد شد که این برنامه قرآنی نیز به همت خواهران اعضای این کانون اجرا می شود.

نوروزی یادآور شد: به دلیل شیوع بیماری کرونا هماهنگی این برنامه های فرهنگی و قرآنی از طریق فضای مجازی صورت می گیرد و خواهران در منزل به قرائت صلوات و قرآن کریم اقدام می کنند.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با هفته قوه قضائیه و یادبود شهدای هفتم تیر به ویژه یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یارانش نیز با مشارکت خواهران اعضای کانون 8 هزار صلوات به روح این شهیدان نثار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر هشجین افزود: حضور مرقدهای امام رضا (علیه السلام) و حضرت معصومه (سلام الله علیها) در ایران اسلامی مایه برکت و مباهات است و باید انس و الفت دل ها با این حرمین عمیقتر شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار