خبرهای داغ:
در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین خطاب به نمایندگان مجلس آمده است :
در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین خطاب به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می خوانیم: به کمک ابزارهای قانونی موجود مسئولین دولت را به جایگاه پاسخگویی نسبت به عملکرد خود و ارائه برنامه برای خروج از وضعیت موجود درآورید.
کد خبر: ۹۲۵۳۳۰۳
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بسیج دانشجویی استان قزوین بیانیه ای خطاب به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی صادر کرده است که متن آن به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مجلس در راس امور است. حضرت امام خمینی (ره)

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

در پی ناکامی های پیاپی دولت محترم در حل مشکلات واقعی کشور و ناامیدی مردم از تغییر رویه دولت در اصلاحات اقتصادی، بررسی شرایط کلان اقتصادی کشور حاکی از آن است که مشکلات اقتصادی عمدتاً ریشه در داخل کشور دارند و این مشکلات و نابسامانی اقتصادی فشارهای زیادی را بر مردم تحمیل کرده و رفاه و معیشت آنان را شدیدا تحت الشعاع قرارداده است. بحران مسکن، افزایش بی سابقه نقدینگی، تورم مجدد و افسارگسیخته، افزایش قیمت کالاهای اساسی، فساداقتصادی، رکود حاکم بر صنایع و کارخانه ها و بیکاری ناشی از آن، نابسامانی بازار ارز، که به وضعیت حادی رسیده، تنها چند نمونه از چالش های مهم این روزهای اقتصاد کشور است که مشکلات فراوانی را برای مردم به خصوص طبقه ضعیف جامعه ایجاد کرده است. از سوی دیگر شکست پیاپی طرح های دولت برای خروج از رکود ، وضعیت بحرانی اقتصاد کشور را دو چندان نموده است .


در این شرایط نابسامان و بحرانی ، مردم که از بی تدبیریهای دولت تدبیر و امید ناامید شده اند ، پس از انتخابات مجلس شورای اسلامی که با نیروهای انقلابی شکل گرفته , به نمایندگانی از جنس خودشان چشم امید دوخته اند.


از همین رو امید است مجلس محترم در بحبوحه مشکلات اقتصادی مشغول رسیدگی به امورات دست چندم نشود و با نصب العین قراردادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خطاب به نمایندگان محترم مجلس ، که مرتباً نسبت به وضعیت اقتصادی کشور ، عدم اجرای اقتصاد مقاومتی و رسیدگی به رفاه و معیشت مردم هشدار داده اند، حساس شوند و پیگیری جدی نمایند.


متأسفانه دولتمردان در مواجهه با مشکلات اقتصادی کشور ، برای فرار از پاسخگویی موضوع را در فضای سیاسی این دولت و آن دولت یا در چالش سیاسی با نهادهای دیگر تحلیل کرده و با فرافکنی بیش از آنکه نسبت به صلاح مردم و نظام توجه کنند ، متاسفانه صلاح جناح سیاسی خود را مدنظر قرار داده اند ؛ و شد آنچه نباید صورت میگرفت .


نمایندگان محترم؛ در شرایط موجود طبق وظیفه‌تان لازم است صدای مردم شوید و در اسرع وقت به کمک ابزارهای قانونی موجود ، مسئولین دولت را به جایگاه پاسخگویی نسبت به عملکرد خود و ارائه برنامه برای خروج از این وضعیت بحرانی بکشانید ان‌شاءالله ما دانشجویان انقلابی دانشگاه فرهنگیان قزوین اجازه نمی‌دهیم که سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی به‌واسطه عدم وظیفه‌ شناسی و عدم پاسخگویی برخی مسئولین از بین برود.
لذا مجدانه پیگیر مطالبات به حق مردم در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی بویژه اقتصادی خواهیم بود.

والسلام علی من التبع الهدی

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین

 

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها