سرویس های خبری
‌استان ها
‌اقشار
سایر خدمات
r_marquee
امام خمینی(ره):من در میان شما باشم یا نباشیم نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد/پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت شما آسیب نبیند. از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این عصر و عصرهای آینده می خواهم که اگر خدای نخواسته عناصر منحرفی با دسیسه و بازی سیاسی وکالت خود را به مردم تحمیل نمودند، مجلس اعتبارنامه آنان را رد کنند و نگذارند حتی یک عنصر خرابکار وابسته به مجلس راه یابد . . . و از همه نمایندگان خواستارم که با کمال حسن نیت و برادری با هم مجلسان خود رفتار و همه کوشا باشند که قوانین، خدای نخواسته از اسلام منحرف نباشد و همه به اسلام و احکام آسمانی آن وفادار باشید تا به سعادت دنیا و آخرت نائل آیید       
l_marquee
bolet_tele
bolet_tele
کد خبر: ۹۲۵۳۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹- ۰۸: ۱۲
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه یکی از سنجش کار آمدی نظام اداری میزان رضایت مندی شهروندن است، گفت: لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی در مدیریت شهری شاهرود از اولویت‌های کارکنان باشد.
اولویت تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی در مدیریت شهری شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا حاجی محمد علی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان مدیریت شهری، افزود: مجموعه مدیریت شهری شاهرود باید با پشتکار، تعامل و همکاری، توانایی‌های خود را در راستای رشد و توسعه شهر بکار گرفته و با اهتمام جدی در اجرای مطلوب تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی صادقانه به شهروندان از هیچ کوششی دریغ نکنند.
وی با بیان اینکه برخورد مناسب کارکنان با ارباب رجوع در راستای اخلاق مداری و اخلاق اداری مطلوب یک امر ضروری است، ابراز داشت: اخلاق اداری مطلوب زمانی حاصل خواهد شد که کارکنان اداری خود را خدمتگزار و وکیل مردم بدانند.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت و شخصیت آنان، خوشرویی و خوش برخوردی در مواجه با ارباب رجوع، پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال کار ارباب رجوع، رعایت عدالت و انصاف در برخورد با مراجعین و رعایت اخلاق اداری و تواضع در برابر مردم از نکات بسیار مهمی است که وظیفه تک تک نیرو‌های شهرداری نسبت به شهروندان و مراجعین است که باید این امر در مدیریت شهری شاهرود نهادینه شود، اظهار کرد: شفاف سازی و مستند سازی نحوه ارائه خدمت و اطلاع رسانی و راهنمایی ارباب رجوع، بهبود و اصلاح روش‌های ارائه خدمات، نظارت بر حسن رفتار و کارکرد کارکنان، تدوین و اعمال آموزش، تشویق و تنبیه کارکنان، انجام نظر سنجی از شهروندان در ارتباط با نحوه دریافت خدمات و اصلاح روش‌ها بر اساس نتایج که با برنامه ریزی در دستور کارقرار گیرد از اولویت‌های شهرداری شاهرود است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
عضویت در خبرنامه
گزارش خطا
نظر ‌بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar
پر بیننده ها
tc_sar
tl_sar