امروز دشمن به این جمع‌بندی رسیده است که استقامت ملت ایران را بشکند و از مهمترین راه‌های این کار، القای شبهه و متزلزل کردن مبانی اعتقادی است.
کد خبر: ۹۲۵۳۴۲۵
|
۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی با تاکید بر اینکه دشمنان در صدد مخدوش کردن ریشه‌های فکری و اعتقادی جامعه هستند،گفت: امروز دشمن به این جمع‌بندی رسیده است که استقامت ملت ایران را بشکند و از مهمترین راه‌های این کار، القای شبهه و متزلزل کردن مبانی اعتقادی است.

 

دشمنان در صدد مخدوش کردن ریشه‌های فکری و اعتقادی جامعه هستند/دشمن می‌خواهد استقامت ملت ایران را بشکند

  حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از خدام بارگاه رضوی که حامل پرچم متبرک آستان قدس رضوی بودند، اظهار کرد: در سپاه این باور و عقیده وجود دارد که ولایت تجلی‌یافته توحید ربوبیت است؛ چون حقیقت توحید جز در قالب ولایت شکل نمی‌گیرد و در این بین حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در سلسله ولایت جایگاه خاصی دارد.

وی افزود: یکی از اقدامات خوبی که اخیراً توسط آستان قدس رضوی دنبال می‌شود، این است که این تلقی صورت می‌گیرد که کل ایران متعلق به امام رضا (ع) است، نه فقط شهر مقدس مشهد؛ همچنین خدام آقا علی بن موسی الرضا (ع) نیز فقط کسانی نیستند که در حرم امام رضا (ع) مشغول به کار هستند، بلکه کل کشور خدام امام رضا (ع) هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه اضافه کرد: امروز دشمن به این جمع‌بندی رسیده است که استقامت ملت ایران را بشکند؛ لذا یکی از مهمترین راه‌های این کار، القای شبهه و متزلزل کردن مبانی اعتقادی یعنی مخدوش کردن ریشه‌های فکر و اعتقاد جامعه است ؛ در این راستا بنا بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هم‌افزایی نیرو‌های جبهه انقلاب در خصوص مقابله با این دسیسه دشمن بسیار مؤثر است.

وی تصریح کرد: سپاه آمادگی دارد تجربیاتی مجموعه خود نسبت به بحث جوانان را در اختیار این حرکت ارزشمند قرار دهد. در حقیقت این کار، نجات دادن جوانانی است که فطرت پاکی دارند؛ زیرا آن‌ها از نسل اولی‌ها فطرت آماده‌تری دارند به همین دلیل دشمن به دنبال این است که این فطرت را منحرف ساخته و آن را گمراه کند؛ بنابراین هرچه امثال این کار‌ها که فرهنگ اسلام ناب را در جهان گسترش می‌دهد، افزایش یابد، بسیار ارزشمند خواهد بود.

دشمن می‌خواهد استقامت ملت ایران را بشکند

همچنین در ابتدای این دیدار، «میلاد شعیبی» مسئول شبکه مردمی جوانان رضوی نیز با اشاره به اقدامات این شبکه در راستای هدایت جوانان و رفع شبهات اعتقادی آنان بیان کرد: سال گذشته اعزام ۸۵ کاروان در دهه کرامت به سراسر کشور و حتی سایر کشورها، باعث انتقال حال و هوای معنوی حرم مطهر امام رضا (ع) به سایر نقاط شد.

وی افزود: در ادامه اعزام کاروان‌ها حول محوریت حضرت امام رضا (ع) منجر به ایجاد یک شبکه تشکلی مردمی به نام شبکه جوانان رضوی شد؛ این شبکه مردمی بنا بر ضروریات و مقتضیات کشور در حوزه‌های اجتماعی مثل سیل و زلزله ورود پیدا می‌کند.

ارسال نظرات